Finns mitt träns?

Remix

Trådstartare
Krav:
Svart
Storlek cob
Remont med ställbar nosgrimma
Spännen i mässing
Helst inte vit fodring eller annan lysande färg

Priset spelar ingen större roll bara det är snyggt. :d

Sv: Finns mitt träns?

såg precis det men gillar inte vita sömmen. är det likadant på svarta?

Ja, det är lite av deras grej! :laugh:
Men jag tycker inte alls att det stör, den blir dessutom aningens gråare när du smörjt! :laugh:
Fruktansvärt bra läder och det sitter så himla bra, utskuret bakom öronen och ganska tjockt mjukt nackstycke! :d
Var verkligen värt sina tusen! :bow:

fast jag gillar ju inte sömmarna ;) finns det nån nosgrimma som är ställbar med spännen i mässing då om det är lättare?:)

kan tänka mig vita sömmar om priset inte överstiger 500;)

du som har sån koll på utrustning. Ett rakt bett i mässing? gärna med fasta ringar.

Om det är ett liknande sånthär
31639576.jpg

får du nog bygga ihop det själv. Hade väldigt svårt att hitta en sån nosgrimma i den färgen. Men tillslut lyckades jag på GHS.
Har tyvärr inte hittat ett mässingsfärgat tunt 2delat eggbett än.

Rakt bett i mässing finns väl inte? Det finns väl något som är lite mer guldfärgat än vanliga bett men som kallas för german silver?

såg precis det men gillar inte vita sömmen. är det likadant på svarta?

Om du hittat ett träns som du gillar men som har vita sömmar, kan du inte bara köra på med svart skokräm eller svart permanentpenna så blir de svarta ;)

Det har jag gjort och det fungerar bra :)

Liknande trådar

Hästmänniskan Gammal användare, men vill gärna vara anonym så ingen som läser det känner sig utpekad. Jag har en lång historia i hästvärlden med egen...
Svar
19
· Visningar
2 520
Senast: Mia_R
·
Utrustning Hej allihopa! Jag köpte en svart dressyrsadel i förra veckan och letar efter ett snyggt dressyrträns. Det finns en hoppsadel med...
Svar
10
· Visningar
1 322
Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
13 180
Senast: Madalitso
·
Tjatter LL: @bollen__ och @Islandshästryttare Deltagarlista: 1. Heffaklumpen 2. Harrysen 3. Blacksmithfarm 4. Kilauea 5. qitis 6. cirkus 7...
42 43 44
Svar
872
· Visningar
15 969
Senast: Gabby_Ossi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar