Finns det vita kallblod?

Sv: Finns det vita kallblod?

Wow! Vilka fina hästar det finns!

Skiesabove:
Jag hittar dock inget vitt kallblod i norra Sverige på hästnet
 
Sv: Finns det vita kallblod?

Jopp det var hon. Funderade också på om det var sabino, men jag ska lyckas hitta länken med dom gamla konstantskimlarna åtminstone :-). Hittade den igår natt.. nånstans...
 
Sv: Finns det vita kallblod?

jag hittade en på hästnet som var kallblod och skimmel också ett sto, rätt söt ^^
 
Sv: Finns det vita kallblod?

Moderatorn hälsar att du ska läsa igenom de forumregler som du godkände när du registrerade dig på Bukefalos. Det är inte tillåtet att länka till bloggar, annonser med mera.
 
Sv: Finns det vita kallblod?

PM:a mig, why not :)?

Men var går skillnaden mellan en blogg och en hemsida? För man får ju länka till informativa hemsidor, eller hur?

Jaja den som vill veta var jag hittade bilder på gamla kallblodstravare i roliga färger kan ju googla ordet "kallblodsstam".
 
Sv: Finns det vita kallblod?

Hallingblåen, skimmel. Dölehäst.

shapeimage_2.png


http://www.dolahingst.no/Dolahingst/Hallingblaen.html
Oj, har han bytt ägare? Tidigare ägdes han av Eva Jälmbrant.
 

Liknande trådar

L
Gnägg Hej! Jag skulle bara för kul vilja veta vad ni skulle ge tips om för häst om jag skulle ha en egen häst nångång i fram tiden! Jag hade...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
5 006
Senast: LiviaFilippa
·
Avel Skulle vi inte kunna ha en tråd där vi länkar alla sidor vi vet där man kan hitta tävlingsresultat/bedömningsresultat/tidigare avkommor...
2
Svar
20
· Visningar
4 727
Senast: Gabby_Ossi
·
Hästmänniskan Hej! Jag har flyttat till ett nytt stall. Stallet jag stod i fanns inga jourer mer än när stallägaren åkte iväg, då hjälptes vi alla...
2 3
Svar
58
· Visningar
10 018
Senast: Skye
·
Hästmänniskan Hej ! Jag skulle behöva lite hjälp. Jag har börjat söka medryttarhäst eller ja jag ska lägga ut en annons snart och undrar lite vart...
2 3
Svar
57
· Visningar
4 317
Senast: Signe9
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp