Finns det verkligen ingen?

caradan

Trådstartare
Tävling i närheten av Göteborg framöver nu???

Har lusläst alla proppar jag kunde hitta men det finns inte ngn....

Finns det proppar ngn mer stans än på ridsport förbundet?

Sv: Finns det verkligen ingen?

Hej, nej vi distansare får åka långt! Närmast är Billingeritten som Billingens distansridklubb ordnar. Trevlig tävling i närheten av Skara. Ingen match att åka från Göteborg. Har klasser från 30 km upp till 120. Väl värt besväret. Skall du rida någon av de kortare sträckorna så går det att åka på morgonen så att du slipper övernattning. Alla proppar finns på ridsportsförbundet. Däremot kan det finnas trevliga träningsritter som distansklubbarna ordnar på andra tider, där det ofta krävs medlemskap. Dem hittar man bara på klubbarnas hemsidor.

Sv: Finns det verkligen ingen?

Ja där var ju den. det är ju lagom långt att åka. Och ett tag kvar så jag hinner träna lite extra.
Tanken är ju en PP, det räcker gott och väl för min herre (och mig!)

Finns det ngn sida där alla distansklubbar finns länkade?

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Radannons Bevaka ridsporten som ung journalist! Är du en ungdom 13-25 år som är fascinerad av ridsporten och trivs framför och bakom kameran...
Svar
0
· Visningar
708
Ridning Jag är lite förvånad att vi inte har en tråd uppe om den här katastrofen till tränare, eller så har jag missat den...
2
Svar
25
· Visningar
3 000
Senast: LenaH
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 315
Senast: Lady_S
·
Hästmänniskan Just nu har jag ca 12 min att köra till stallet, 1 mil. Mest grusvägar att rida på och vi rider oftast själv då de bara finns en annan...
2
Svar
31
· Visningar
2 556
Senast: Svartkatt
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar