Finns det thermobars som går på ström via elstaketet?

Sammet

Trådstartare
Ja, själva frågan står i rubriken...

Finns det thermobars som går på ström via elstaketet? (säkert en superkorkad fråga men... jag är inte elektriker så jag vet inte vilken strömstyrka som krävs)
Jag vill köpa en thermobar till i vinter, frågan är, finns det någon modell som man inte behöver dra ut ström till utan kan gå via elstängslet?
Jag behöver inte rinnande vatten utan det räcker med en sådan modell jag själv kan fylla på med dunk.

Sv: Finns det thermobars som går på ström via elstaketet?

Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med din fråga men var har du hittat en som man fyller på manuellt?

Det finns hos de flesta tillverkarna så googla på värmebalja alt frostfritt vatten så hittar flera typer och fabrikat.

Till Sammet!
Det finns inte och om du tänker efter lite så inser du det själv. Strömmen i till staket är ju pulserande och alltså inte av samma "typ" som den som driver värmeelementen i vattenbaljan. Annars hade det nog varit en storsäljare.

Senast ändrad:

Däremot vill jag väl minnas att jag läste här på Buke att TB håller på o tar fram en som värmer vattnet med gasol. Borde finnas mer info på hemsidan.

Liknande trådar

Avel Jag ska köpa mig en fölövervakningskamera, men vill gärna ha hjälp med att hitta en som är tillräcklig/lagom, så jag slipper betala en...
Svar
7
· Visningar
900
Senast: Fredag
·
Hemmet Jag och sambon har fått ett litet annorlunda boendeförslag på en stuga som finns till salu. Stugan är en kolonistuga på 50 kvm och fd...
Svar
10
· Visningar
6 201
Övr. Hund Jag ska till Hööks om någon vecka och shoppa lite och tänkte köpa ett vintertäcke. När det är snö så brukar min hund frysa när man går...
Svar
3
· Visningar
1 422
Senast: Hagstadius
·
M
Ekonomi & Juridik Hej! Vi har problem med våra Fd inhyrnader. När dom flyttade till oss påpekade vi att vi ej hade något elagrigat till hagen då...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 399
Senast: Lobelia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar