finns det racestövlar med klack

C

cindy_girl69

finns det någonstans man kan få tag i racestövlat med klack? vad heter butiken på klampenborg har de någon hemsida?

Sv: finns det racestövlar med klack

sadelmakaren på jägersro har jockeystövlar med klack

Sv: finns det racestövlar med klack

cindy_girl69 skrev:
finns det någonstans man kan få tag i racestövlat med klack? vad heter butiken på klampenborg har de någon hemsida?

Alla racing stövlar har klack, bara det att de flesta har en relativt tun pga vikten. Men vist finns de de med kraftigare klarck, annars e det bara att lämna in till en skomakare för att klacka i de dimentioner man vil ha... Precis som på vilka ridstövlar som hälst...

Liknande trådar

Mat Långfil är den enda fil jag äter. Det är min mellanmålsfil och efterrätt. Butik efter butik har slutat med den i sortimentet. Finns den...
2
Svar
22
· Visningar
1 346
Senast: Mia_R
·
Utrustning Tyvärr har min 13-åriga dotter ärvt sin mammas kroppsform, vilket innebär att vi har små fötter (36-37) korta ben men breda vader...
Svar
6
· Visningar
586
Senast: Zpunk
·
Kropp & Själ Jag behöver ha vanliga inläggssulor i de flesta skor. Sådana vanliga med stöd för hålfoten och en gummiplutt under hälen. Nu har det...
Svar
2
· Visningar
435
Senast: zarmino
·
Samhälle Kollase på kommunens hemsida och följande krävs: "Detta krävs av dig som ska införa fastighetsnära insamling Du som är fastighetsägare...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
4 029
Senast: Badtz Maru
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Kattbilder #10
  • Uppdateringstråd 30