Finns det någon som vet???

M

Miss_Trouble

Finns det någon i detta lilla avlånga land som vet när tävlings kalendern för 2004 kommer ut både den svenska och dom utländska ( danska och Tyska)???? :confused:

Menar du quartertävlingarna då?
Borde väl står på sqha:s hemsida ? Eller maila och fråga om det inte står! De kanske även vet när de danska och tyska tävlingarna är, eller vart man vänder sig för att få reda på det!
Wras tävlingsakalender brukar bli officiell jan/ feb tävlingsåret ( tyvärr med fortlöpande ändringar sedan...)

Jo WRAS ja men det är ju som det är men tack i alla fall!!
får nog ta kontakt med dom på sqha...

Årsmötet är på Lördag och efter det skall nog större delen av säsongen vara spikad.
Jag vet idag att:
SQHA/ 2 x AQHA Grevagården 17-18/4
RPG 2 x AQHA Skåne 15-16 /5
Okna 1 x AQHA 28/5
West Star Göteborg 1 x AQHA 18-20/ 6
Enköping 1 x AQHA 3/7
RPG/Falsterbo NRHA 11/7
SQHA SM Grevagården 2 x AQHA 5-8/8
WRIS Skåne 1 x AQHA 22/8
Okna 1 x AQHA 28/8
SQHA Harvest 2 x AQHA 25-26/9

Tysklands tävlingar är satta och dom hittar du på www.dqha.de under "termine"
Danskarna är inte färdiga ännu men håll koll på www.dkqha.dk så kommer den vad det lider.

Good Luck och håll till godo
Monke :)

Jo det vet jag redan men jag menar när hela tävlings säsongen kommer ut! :rofl:

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 133
Senast: Lady_S
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
2 944
R
Utrustning Jag skulle vilja fråga om nån har tips på ben skydd som INTE blir för varma! För som nog domflesta vet så är det ju inte bra för senorna...
Svar
13
· Visningar
970
Senast: ako
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
2 819

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka