Finns det ingen??

L

L_G

Finns det ingen här som har en hund som vill leka med min hund Kalle?? :cry: Kalle är en jättesnäll gul labrador hane på 8 år. Det finns jätte fina hundhagar och rasthagar där hundarna kan leka. Jag bor i Uppsala. Hör gärna av er!

Sv: Finns det ingen??

om jag hade hund och var i uppsala skulle jag nappa direkt ;) Han ju jätte fin :bump: :banana: :bump: :banana:

Jag skulle gärna komma och leka med er,
men jag bor ju inte i uppsala!!! :cry:
Jättefin hund förresten!!! :)

Mina monster och jag bor ju inte så långt från U-sala så vi kan kanske kommer och leka ngn dag :)

Liknande trådar

R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 248
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Vill gärna höra andras erfarenheter gällande rutiner till hundar. Har två terriers. En airedale och en mindre foxfröken på 11 år. Min...
Svar
12
· Visningar
941
Senast: Migo
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 581
Senast: fixi
·
Hundträning Jag behöver råd från er! Vi har en hund som är strax över 1 år. Hon skäller oerhört mycket på andra hundar. Vi har verkligen försökt...
2
Svar
30
· Visningar
2 519

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Annonsera mera VII
  • Unghästfasoner?
  • Hålvägg