Finare träns i liten storlek

FlipTheFrog

Trådstartare
Jag letar efter ett träns i finare läder och smala remmar till min welshponny med shetlandsstorlek på huvudet. Tränset ska vara svart och enkelt, inga paljetter eller stora mässingsspännen eller dyligt.. Aachengrimma eller engelsk nosgrimma.

I affärerna häromkring finns bara billiga träns med grova remmar och dåligt läder =P har ni något tips på en nätbutik som kan ha det jag söker?

Sv: Finare träns i liten storlek

*putteliputt*

Ingen här som har några idéer?

Eller som vet var jag hittar underforumet med mer 'allmän utrustning' någonstans så att jag kan flytta mitt inlägg dit?

kolla på Derby House Saddlery eller Rideaway! Båda finns på nätet.

Jag har tyvärr inga bra tips att komma med för tillfället, men Utrustning (generell) hittar du under Ridning :bump:.
Lycka till o hoppas du hittar ngt fint!

Liknande trådar

Utrustning Hej Nu är det så att vid hoppning så letar jag ett nytt bett. Kommer användas endast vid tävling då jag jobbar på med vanligt tränsbett...
Svar
5
· Visningar
1 823
Senast: Vogue
·
Islandshäst Jag hoppas jag lägger den här tråden rätt... Visste inte om jag skulle lägga den här eller under "Hästutrustning", men eftersom det...
Svar
8
· Visningar
2 507
Senast: Minett
·
Utrustning Hej! Är på jakt efter ett träns med engelsk nosgrimma. Ska vara svart, ha smala remmar och vara godkänt för tävling i dressyr...
Svar
0
· Visningar
635
Senast: Jen84
·
Dressyr jag har länge varit ute efter ett svart dressyr träns, 2,5-3cm vitfodrad nosgrimma, ingen tjock fodring och ska sticka ut ca 4-5 mm...
Svar
6
· Visningar
1 510
Senast: FadeAway
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Unghästfasoner?
  • Hålvägg