Fina pannband XL

Ellinorbrodd

Trådstartare
Hej! Jag har en väldigt stor Nordsvenskkille här hemma och går igenom den eviga kampen att allt jag köper är för litet jag har ljusblått på honom och rött till min svarta travare, vanligtvis när grejerna inte passar så ger jag det till min andra häst som inte är lika stor. Men nyligen så köpte jag ett nytt pannband som har ljusblåa kristaller men även om det var större än alla andra så så är den för liten Några tips på var man kan köpa fina stora pannband?

Liknande trådar

Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 932
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 490
Senast: Ajda
·
Hästmänniskan Hej allihopa hoppas ni har en trevlig kväll! Det är så att jag ska rida min allra första La2 start imorrn och är riktigt nervös! Jag...
Svar
0
· Visningar
695
Senast: Hanna2021
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat några varv till på mitt förhållande till mat, efter att jag skrev mitt blogginlägg om det här tidigare...
Svar
13
· Visningar
3 589
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVIII
  • Valet i USA
  • Tips i London

Hund, Katt, Andra Djur