Fina förvaringsboxar

aiquen

Trådstartare
Jag är i behov av lite sökhjälp. Jag letar efter några fina förvaringsboxar - såna i typ papp med lock - ca 30x35x10 cm stora. Jag tycker att det har funnits sådana överallt, t.ex på Lagerhaus, förut men nu när jag behöver dem så hittar jag såklart inga.

De får gärna vara mönstrade men ändå lite stilrena. Svart, grått och vitt typ funkar. Jag har sett att Ikea har några vita i sin Tjena-serie, men helvita är ju lite tråkigt ändå. Bungalow verkar också ha fina boxar, men de jag har sett (som inte verkar vara helt slutsålda) är tyvärr för "färgglada" för att passa.

Har googlat runt en del, men gått bet så här långt. Så är det möjligen någon här som vet var det kan tänkas finnas?

8104099999_2_2_3.jpg

Jag älskar dessa från Zara Home men de kanske är lite för färgglada.

Även dessa finns där:
0587099818_2_1_3.jpg

Kanske för små dock?

Den här kanske? Från Granit.
10519-3-219c1213-50ab-4311-8200-1dc9bfe8dbc4.jpg

Tack för svaren! De från Zara Home var jättefina men tyvärr för höga. Bredd/längd kan jag tumma lite på, men de får inte vara över tio cm tyvärr.

Den på Lagerhaus måste jag dock ha missat eller rentav valt bort för att den är enfärgad, men den var ju faktiskt ganska fin. :o Det får kanske bli en tur dit igen!

Nyheterna från House Doctor var ju farliga med. Fast det var mest tallrikarna jag fastnade för. Det här blir en dyr affär. :D

googla på Bigso box
de tillverkar diverse såna låddor som du söker - fast jag vet inte riktigt hur man hittar återförsäljare...

Om man är lite pysslig kan man ta vita lådor (eller vilken färg man nu har) och klä in i tapetstuvar eller paketpapper :)

Det är jättebra tips! Hittar jag inget annat, får jag nog göra så. Fast jag är så totalt opysslig av mig samtidigt som tapeturvalet är så enormt, så det blir väl något av ett evighetsprojekt för en annan. Men kanske enklare än att hitta de perfekta färdiga boxarma ändå. ;)

Om man är lite pysslig kan man ta vita lådor (eller vilken färg man nu har) och klä in i tapetstuvar eller paketpapper :)

Åh vad smart! Tapetserade just vardagsrum med en ljuvlig tapet och fick så himla mycket stuvar pga mönsterpassning. Vill inte klistra tapet på gamla fina möbler men en tråkig IKEA-möbel eller förvaringslåda kan ju piffas upp!

Liknande trådar

V
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 966
Senast: valpköpare
·
Kläder & Bli fin I stället för att kapa VGV-tråden ytterligare så får det här nu en egen tråd. Kanske är det fler än jag som just nu letar efter en...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
10 852
Senast: Voeux
·
Relationer Jag känner mig så ensam och förvirrad, hoppas någon orkar läsa allt och hjälpa mig med lite tankar. För sju år sedan blev jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
13 847
Relationer Anonymt nick, vet någon vem jag är så visa gärna inte det <3 Det här kommer bli jättelångt, men för att sammanfatta det hela lite så...
5 6 7
Svar
124
· Visningar
17 702
Senast: Brandgul
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Oseriös avel 2023
  • Senast tagna bilden XVI