fina bilder

Sv: fina bilder

heejsan!
jag är ny här och jag undrade om man kan vara med här jag ha själv 3 bondkatter:laugh:

Min favoritbild på min fina Tilda. Huskatt, fyra år tror jag. :)
23863086.jpg

Det här är en kattunge jag och mina jobbarkompisar uppfostrade förra sommaren. Helt underbar liten katt! Han hette först "Min lilla favorit" men blev sen omdöpt till Charlie. :D
24447935.jpg

Den här bilden tycker jag också väldigt mycket om. Jag vet inte om det är Oscar eller William för de är precis likadana :D men det är min brorsons kattunge, förra sommaren. Helt fantastiskt gosig och social.
24447939.jpg

Det är bara Tilda som är min katt, men de två andra ligger mig väldigt varmt om hjärtat så de får vara med ändå. :)

Har inte så många kort på dem men dessa är rätt fina:

24447471.jpg

24447472.jpg

Den randiga heter Tiger och den svarta Misse.

här är en bild på vor katt han är 9 år

GetAttachment.jpg
[/IMG]

Knapp

Här kommer några bilder jag tycker är vackra/söta. De företäller mina katter, Lajlo (Svart) och Stitch (Grårandig) jag var tvungen att sälja i våras :cry:
Saknar dom som bara den, önskar man kunde ångra sig!

16446735.jpg

16446736.jpg

17227477.jpg

Fortsättning följer...

Var aldrig hemma, jobbade mycket. Tyckte så synd om dom när dom var tvungen att vara hemma ensamma hela tiden. Sen hade jag knappt råd att mata mig själv ett tag (åt 4 hårdbrödmackor utan pålägg/dag ett tag) men katterna hade alltid mat, såklart. Men tillslut hade jag varken råd eller tid. Nu när jag kommer hem har jag både råd och tid. Men nu går det ju inte att backa tiden :cry:

*KL*

Dom här är ganska fina, lite suddiga dock men jag håller fortfarande på att lära mig kameran ;)

25104988.jpg

25105011.jpg

kl*

Har för många för att kunna välja ut bara en :angel:

Underbaraste Bambi :love: :love:

21565563.jpg

25107376.jpg

25107375.jpg

25107377.jpg

ursäkta bildbomb :o

Liknande trådar

Katthälsa Jag har två innekatter, steriliserade honkatter, syskon från samma kull och födda 2017. De har bott hos mig sen de var åtta veckor...
Svar
11
· Visningar
814
Senast: Svartkatt
·
Övr. Katt Som titeln säger. En människa i min närhet (d.v.s. inte jag obviously) vill att deras katt ska få en kull kattungar. Anledningen är helt...
5 6 7
Svar
121
· Visningar
7 890
Senast: Badger
·
Katthälsa Har en super senior till katt vars klor börjar bli ett problem där hon får sår på öronen av dom när hon kliar. Jag har aldrig klippt...
Svar
6
· Visningar
566
Senast: MJLee
·
Övr. Katt Jag har under många år drömt om att skaffa katt men ständigt trängt undan drömmen utifrån min livssituation. Jag bor i lägenhet, pendlar...
Svar
19
· Visningar
1 054
Senast: Keb71
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V
  • Hönstråden II