Vilken maffig häst! Det är klart att ni ska våga er ut .Jisses va tyst den här tråden blivit på sista tiden. Jag är så glad över min lille köttbulle just nu och inser att det kanske är dags att sluta gömma oss hemma hela tiden
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vilken maffig häst! Det är klart att ni ska våga er ut .Jisses va tyst den här tråden blivit på sista tiden. Jag är så glad över min lille köttbulle just nu och inser att det kanske är dags att sluta gömma oss hemma hela tiden
Jisses va tyst den här tråden blivit på sista tiden. Jag är så glad över min lille köttbulle just nu och inser att det kanske är dags att sluta gömma oss hemma hela tiden
Maffig var ett diplomatiskt ord Jag skulle säga tjock men så verkar någon ha anammat sin nya karriär till fulloVilken maffig häst! Det är klart att ni ska våga er ut .
Han är den enda på konstant bantning här hemma men det verkar gå sisådärHerregud, han är ingen köttbulle längre utan en ostboll men jag antar att du inte tränat honom för ft på ett tag? Gick han någon ft i somras?
Liiiite tjock kanskeMaffig var ett diplomatiskt ord Jag skulle säga tjock men så verkar någon ha anammat sin nya karriär till fullo
Han är den enda på konstant bantning här hemma men det verkar gå sisådär
Nix, och har inga planer på att träna honom för det framöver heller tyvärr. Tanken är att han ska säljas i sommar som dressyrhäst men vi får väl se hur det går, tredje gången gillt på en tioårsperiod nu
Maffig var ett diplomatiskt ord Jag skulle säga tjock men så verkar någon ha anammat sin nya karriär till fullo
Inte tjock - klädsamt kraftig!
Inte tjock - klädsamt kraftig!
Åh, tack snälla! Förhoppningsvis har han en alternativ karriär som dressyrhäst trots allt.Liiiite tjock kanske
Men Jesus vilken fin häst!
Vilken härlig häst . Ser väldigt trevlig ut att rida!
Vi fortsätter tuffa på här hemma mellan bebismyset. Lillan är nu 11 veckor och Mulle har varit i gång i 8 veckor. Jag har verkligen tappat så mycket stabilitet i min sits men det kommer väl tillbaka så småningom hoppas jag.. Tur hästen är fin trots pilotens skumpande .
Tack! Han är numera när handbromsen börjat släppa riktigt rolig att rida! Nu börjar hästen jag vid köpet för 1,5 år sedan hoppades på fanns där under ytan komma fram. Han har barnsligt enkelt för sig trots sin extremt obalanserade bakdel.Vilken härlig häst . Ser väldigt trevlig ut att rida!
Vi fortsätter tuffa på här hemma mellan bebismyset. Lillan är nu 11 veckor och Mulle har varit i gång i 8 veckor. Jag har verkligen tappat så mycket stabilitet i min sits men det kommer väl tillbaka så småningom hoppas jag.. Tur hästen är fin trots pilotens skumpande .
Ja HERREGUD vad du skumpar! Du får skicka hästen till mig såklart, enda lösningen, jag offrar mig.
Du rider som vanligt jättebra och din lilla pålle är ju bara helt fantastisk! Men gud vad orättvist att se ut sådär 11 veckor efter förlossning....jag vaggade fram som en fet padda i 1 år....
Tack!Vilken jättefin häst
Här kommer två filmsnuttar på Mulle från förra veckan. Vi som börjat komma igång och planera tävlingar så hinner det precis bli tävlingsstopp innan jag lite brutalt åker av en annan häst. Så nu går jag här med en bruten överarm som ska behandlas konservativt (ortos) men den är så instabil att jag kan inte kan gå utan att hålla i den för att den inte ska snurra omkring som en svängdörr... Minst 3 månader läketid.
Ni är fina som alltid!Här kommer två filmsnuttar på Mulle från förra veckan. Vi som börjat komma igång och planera tävlingar så hinner det precis bli tävlingsstopp innan jag lite brutalt åker av en annan häst. Så nu går jag här med en bruten överarm som ska behandlas konservativt (ortos) men den är så instabil att jag kan inte kan gå utan att hålla i den för att den inte ska snurra omkring som en svängdörr... Minst 3 månader läketid.