Vi var iväg på nytt ställe idag. Hon är jätteduktig att vara iväg med, här var det lite mer saker att titta på än "hemma" bl.a vattenmatta och en del andra prylar runt om paddocken men det var inga problem. Mamma ledde henne runt när jag tog på mig stövlarna så hon hann kika lite i lugn och ro.
Det blev lite filmat och det kan ju alltid vara kul att se. Det är lite ostadigt och sådär men även bra bitar. Mest anmärkningsvärd inställningen - hallå eller, det rullar ju på utan katastrofer
I galoppen i slutet klippte jag inte bort det lilla tjafset utan det får vara kvar. Så kan det också se ut liksom, men viktigast här är att det
inte är så mycket och att vi kommer över det. Titta även hur lugn hon är efter galoppen - tidigare blev hon så himla stressad efter galoppen. För ett par veckor sedan (eller ja, sist jag galopperade... har inte galopperat på 3v) sprang hon med huvudet rakt upp och gick inte att lugna efter galoppen, nu sänkte hon sig nedåt istället. Bra!
Hon är lite grejig i munnen som ni säkert ser, men hon ska till tandläkaren på torsdag så får se hur hon ser ut i munnen då...