Här kommer lite längre video på Dumle, från dagens pass på banan. Lite bebisvingligt än men han jobbar på bra!
Han ser ut att vara rolig att rida.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Här kommer lite längre video på Dumle, från dagens pass på banan. Lite bebisvingligt än men han jobbar på bra!
Jag gillar hennes bakben skarpt, jag kan tänka mig att när (ja jag håller stenhårt på när, inte om!) det lossnar kommer det vara bra tryck på henne i bak. Bra till passagen sen!
Vilken fin @Piaff och vilken bra lektion, inner till ytter! Fler borde lära sig att släppa på innertygeln.
Passade på att filma lite i det fina vädret. Frasse har precis fyllt 7 år och är e: Fürst Nymphenburg.
Då det inte är jag som rider, så ber jag er att inte kommentera ryttaren.
Jag tycker din häst är riktigt fin o ännu bättre blir det när han blir ännu starkare!
aha, så du rider inte alls själv? Trodde kanske det var tillfällig ryttare på filmen.Tack! Det är så kul, för varje gång jag hälsar på honom, så har det hänt massor och kommit ytterligare lite mer styrka. Det är en stor kropp att hålla reda på ha ha!
Nej, det är över två år sedan jag red honom. Han är hos en proffsryttare på heltid, jag är numera bara bank och chaufför.aha, så du rider inte alls själv? Trodde kanske det var tillfällig ryttare på filmen.
Brukar inte kommentera här, men wow! Det där var nog den finaste ritt jag någonsin sett i en LB-klass! Så harmoniskt, taktmässigt och vilket flyt! Det ser så lätt ut! Superfint verkligen!Har lagt denna film i en annan tråd men är 1. så himla glad över min underbara häst och vilken motivator hon är varenda dag 2. så glad över att hon ÄNTLIGEN fått chansen att få komma ut på sina första tävlingar i år och 3. så tacksam att för en gångs skull få henne filmad att filmen kommer här också
Vinst i LB2 på 74 %.
Har lagt denna film i en annan tråd men är 1. så himla glad över min underbara häst och vilken motivator hon är varenda dag 2. så glad över att hon ÄNTLIGEN fått chansen att få komma ut på sina första tävlingar i år och 3. så tacksam att för en gångs skull få henne filmad att filmen kommer här också
Vinst i LB2 på 74 %.
Verkligen superfin!Har lagt denna film i en annan tråd men är 1. så himla glad över min underbara häst och vilken motivator hon är varenda dag 2. så glad över att hon ÄNTLIGEN fått chansen att få komma ut på sina första tävlingar i år och 3. så tacksam att för en gångs skull få henne filmad att filmen kommer här också
Vinst i LB2 på 74 %.
Jag avgudar henne verkligen men om du tyckte Respekt var stor har du anledning att skälla ännu mer på mig nu
Herregud @Murray Vilken klasshäst! Är nog många dressyrmänniskor här som hade önskat de hade en sån häst!