Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Är det men in tights?I can see! *bonk* no, I was wrong!
Någon som kan ta världens bästa film?![]()
"Rätta till pattarna Blinkin, du ser ut som en jäkla picasso"I can see! *bonk* no, I was wrong!
Någon som kan ta världens bästa film?![]()
Om 25 min på 7an, första säsongen började om igår"Rätta till pattarna Blinkin, du ser ut som en jäkla picasso"
Kan nog varenda replik i den filmen utantill
Cheers sweetie, cheers
The Bouquet residens, Lady of the house speaking
Its Bouquet, B u c k e t
Its my sister Violet. The rich one. With a Mercedes, sauna, and room for a pony.
Om 25 min på 7an, första säsongen började om igår![]()
![]()
![]()
Jag skulle ha delciterat, avsåg såklart Skenet bedrar som du citerade!Fösta säsongen? Men in tights är ju en film......?
Jag skulle ha delciterat, avsåg såklart Skenet bedrar som du citerade!
"Full kaninfart framåt!"
"Everywhere we go -Everywhere we go-, people wanna know -people wanna know-, who we are -who we are-, so we tell them -so we tell them- We Are The Titans! -We Are The Titans!- The Mighty Mighty Titans! -The Mighty Mighty Titans!..."
En replik från Notting Hill som jag inte minns exakt ( och inte orkar Googla) är att Julia Roberts säjer att hon alltid måste vara hungrig för att inte bli för tjock. Någon som minns?
Och när sjuksköterskan säger att bara familjemedlemmar tillåts in.och "left side, strong side!" sista (tror jag?) gången det sägs i filmen
ÄLSKAR den filmen!
Och när sjuksköterskan säger att bara familjemedlemmar tillåts in.
"Are you blind Alice? Can't you see he is my brother?"
En av mina favoritfilmer!
jag blir typ tårögd bara av att läsa citaten, behöver jag säga mer?![]()