Filmredigerarprogram

Lorelie

Trådstartare
Någon som vet något bra och gratis program där man kan förminska storleken lite på film-filer. Filmerna jag vill minska lite är .MOV-filer på ca 3 mb.

Hej!
Har testat Videodub men tyvärr kan den inte konvertera MOV-filer men många andra format. Funkar jättebra och jag hittade den på nätet.
Har sökt på www.download.com och hittade två program som heter Super DVD SVCD VCD Creator 5.05 och WinMPG Video Convert 4.2 men har inte testat. De kan konvertera MOV-filer till en mängd andra format och du kan testa gratis och sen se om du vill köpa. Båda kostar $30 vilket inte är ofantligt mycket om programmen funkar bra. Dollarn är ju billig just nu... ;-) Läs gärna också andra användares betyg som finns där du laddar hem programmet.
Hälsar Lianda :-)

Tack =)))
WinMPG Video Convert 4.2 fungerade (inte den andra). Men vilken dålig kvalité det blev i avi =/

Så träligt... :-(
Hittade dessvärre inga andra program men du kan ju testa att söka på t ex convert MOV så kanske det dyker upp något bättre?
Mina filmer sparas i avi-format (det är standard på mitt videoredigeringskort) och där funkar VirtualDub bra, det går i alla fall att se även om pixlarna syns ibland om man komprimerar för hårt. Men filerna blir ganska stora ändå, kanske inget jag lägger ut på nätet. Hälsar Lianda :-)

Liknande trådar

R
IT & mobiler Jag skulle bli jätte glad och tack sam om nån kan hjälpa mig lite fort! Men det ska finnas nån app som man kan lägga in en bild på...
Svar
0
· Visningar
313
Senast: Raderad medlem 149524
·
IT & mobiler Vänder mig hit igen eftersom det blev så bra hjälp förra gången och för flera användare 😆 Har försökt googla men inte hittar något...
Svar
14
· Visningar
1 469
Senast: Cattis_E
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 137
Senast: Gunnar
·
Fordon Efter att maken köpt en helelektrisk city car i kombination med att jag börjat med häst på en lite mer seriös nivå igen och slutat...
2
Svar
34
· Visningar
1 262
Senast: Derivata
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar