Filmkamera-Dator

J

jojjo150

Har filmat med filmkameran nu! Och nu vill jag få in det i datorn :d . Går det? Hur gör jag? Videokameran är en sony av nyare modell, spelar in på band. Finns ju sladdar å sånt till TV:n men hur gör man med datorn? :confused:
 
Sv: Filmkamera-Dator

Eftersom det bero olika på kameror så rek att du kollar igenom manualen för överföring från dator till PC
 
Senast ändrad av en moderator:
Sv: Filmkamera-Dator

Nästan alltid så överförs det via en FireWire kabel och då måste man ha en dator som har ett kort eller inbyggd FireWire.
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 111
Senast: Hedinn
·
IT & mobiler Både mobil, surfplatta och chromecast säger "Ansluten utan internet" hemma hos mig, plattan fungerar ändå (trots att jag inte har något...
Svar
5
· Visningar
903
Senast: Fideli
·
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 028
Senast: mars
·
Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
10 219

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp