Filmer på tidigare lopp

Piffpuffen

Trådstartare
Nån som vet om det finns och isåfall vart, filmer på galopplöp för några år sedan?
Finns det något arkiv på atg eller liknande som man kan söka i?

Sv: Filmer på tidigare lopp

Löpen på Atg ligger bara kvar ett år. Om du söker något speciellt lopp kanske du kan ta kontakt med den banan där löpet reds och se om de har något sorts arkiv där man kan få köpa kopior? En långsökt chansning kanske men ja...

Sv: Filmer på tidigare lopp

Jo det finns arkiv, jag har själv köpt filmer från både Täby och Jägersro. Det finns långt tillbaka. I en annan tråd har jag skrivit vart man vänder sig, nu var det ett tag sen så jag minns inte tyvärr:o

Men man kan nog genom att ringa till banorna få reda på det. Finns även en man som man kan fråga men vet inte om man får göra "reklam" i trådar, eftersom han har en fristående egen verksamhet, så ring banan!

Liknande trådar

Katthälsa Jag har observerat att vår lilla tjej på snart 2 år (12e sept) har som små nervryckningar i bakbenen när hon vilar ibland. När jag har...
Svar
5
· Visningar
639
Senast: Asko
·
Hästvård Nu behöver jag hjälp! När jag började borsta min häst idag så märkte jag att han är väldigt öm på höger sida nertill vid halsfästet...
Svar
7
· Visningar
583
Senast: Freazer
·
Övr. Hund Varit fodervärd åt en hund i drygt 1.5 år. Nu skulle hon upp till uppfödaren och få valpar och då vi hamnat i diskussioner så vill han...
5 6 7
Svar
123
· Visningar
8 399
Senast: Vicks
·
Kropp & Själ Egentligen har jag ett fantastiskt bra liv. Jag älskar mitt lilla hus, jag älskar mitt yrkesval, jag har bra kollegor och en bra chef...
2 3
Svar
42
· Visningar
2 418
Senast: Thaliaste
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar