filmer på Godkända hbl hingstar!

• Avel
  • Trådstartare Trådstartare Behati
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 1
  • Visningar Visningar 740

Behati

Trådstartare
Hej alla!

Vet inte om det gjorts en sånhär tråd innan, men jag gör ett försök!:) :idea:

Jag har stora aningar om att det finns många personer här inne på buke avel som sitter på filmer av våra svenska hbl hingstar.

Jag vet utanv egen erfarenhet att det kan vara svårt att komma iväg och se alla hingstar live som man är intresserade av, så jag tänkte nu att jag skulle fråga er som har sett dem och filmat dem kanske kan lägga upp filmer på dem?

själv har jag på Tronesch, First wish och Maloubet de Pleville som jag ska försöka lägga upp nu någon dag.(har aldrig lagt upp film innan så vi får se hur det går:p )

Häng på nu och lägg in vad ni har! korta och långa filmer! allt välkommet;)

Sv: filmer på Godkända hbl hingstar!

Puttar upp!!!

mina filmer dröjer dock ett tag till, har väldiga problem att fixa till dem....:mad:

Liknande trådar

Relationer Jag vet inte om jag är naiv eller korkad eller bara helt normal. Det är en kille som jobbar i affären runt hörnet av mitt hus, sisådär 2... 2 3
Svar
59
· Visningar
6 980
Senast: Raderad medlem 94602
·
Övr. Hund Är det nån här som tränar enligt do as I do-protokollet, eller i alla fall har provat på det? (Jag har försökt söka efter tidigare... 2 3
Svar
50
· Visningar
3 914
Senast: hastflicka
·
Gnägg Lilla Kadde som jag visade upp här på buke för 6 år sedan. Ville så stolt visa upp min fina travare. Och trodde att jag skulle få en...
Svar
13
· Visningar
4 860
Senast: Varmblod90
·
Utrustning Kortar ner historien lite, vill mest se om någon hamnat i liknande situation och hur det löst sig. Jag hade ute en sadel på annons...
Svar
10
· Visningar
2 341
Senast: Draumsyn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka