Filmen om den lydiga hunden?

Mustang

Trådstartare
Det står en man med kamera som lagt en boll på marken.. Han skickar hunden till bollen, men han får inte ta den förräns han räknat till 3 på engelska, varpå han räknar... Oneee, twooo, FOUR! och hunden rör inte bollen.. Skickar hunden till höger och vänster, och närmre och längre ifrån..
Någon som vet, eller rentav har den?

Sv: Filmen om den lydiga hunden?

Det är samma hund+förare, bara det att den andra sekvensen är längre och utomhus..

Tack så mycket!

Allmänt:

Är det någon annan som har/vet om den andra sekvensen mottages tips tacksamt..

Sv: Filmen om den lydiga hunden?

Har ingen aning om vart du kan få tag på filmen, men min systers 7månaders blandis kan också det där =)

Antar att hon lärde honom att det är TRE som betyder "varsågod"

Hon kan stå och säga 1, 2, 47, 95, osv, och han tycker att hon är jättejobbig:p

Lite roligt trick!

Liknande trådar

Hundhälsa Hej! Jag har en unghund på 15mån som sen en tid tillbaka börjat lyfta upp höger fram tass väldigt ofta, trodde först att det hade att...
Svar
0
· Visningar
353
Senast: Redfox
·
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
27
· Visningar
2 375
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
7 685
Senast: Enya
·
Kropp & Själ Jag är inne i ännu en (egentligen flera) omgång i vården och jag känner mig i sånt jävla underläge rent ut sagt. Som att ingen lyssnar...
2
Svar
27
· Visningar
3 162
Senast: Hazel
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar