Film på Begåvad hund

Sv: Film på Begåvad hund

Oh den hunden är helt fantastisk!!!:love:
Skulle gääärna vilja göra något sådant där själv. Har ingen aning om HUR man gör dock!
 
Sv: Film på Begåvad hund

den är så ball :love: :banana: :banana:
Helt makalöst o få hunden till det där :cool:
 
Senast ändrad:
Sv: Film på Begåvad hund

Ohh den hunden är så jäkla grym asså!!:love:
Den är såå jäkla söt med sina framtassar och allt:p
 
Sv: Film på Begåvad hund

Är det bara jag som blev lite tårögd?
Jag tycker det var helt fantastiskt! Vilken hund och vilken ögonkontakt han höll hela tiden! :love:
 
Sv: Film på Begåvad hund

Men gud så underbart söt! :love:
Det kan man kalla kontakt.
 
Sv: Film på Begåvad hund

När jag tittar på sånt här i verkligen kan jag aldrig hålla tårarna tillbaka. Tycker de är otroligt duktiga.
 
Sv: Film på Begåvad hund

Jag får verkligen rysningar varje gång och blir alltid tårögd, det är ngt man inte kan unvika att bli..Helt otroligt
 
Sv: Film på Begåvad hund

hejhej håller me dig helt otroligt,kanske man ska testa på sin egen hund hihi har en berner sennehund på 9 veckor så kanske tidigt nu,men man vet alldrig kanske vi e på film nångånh hihi,
 
Sv: Film på Begåvad hund

det där är min peppningsfilm!:) perfekt när man inte känner sig motiverad. man kan inte bli annat än glad!

hunden är bara underbar. vilken kroppskontroll!
 
Sv: Film på Begåvad hund

Vilken duktig hund *tårar i ögonen* :)
skulle själv vilja hålla på med freestyle men
jag har ingen aning om hur man går tillväga också
tror jag aldrig jag skulle få min lillfis att vara så följsam :angel:
 
Sv: Film på Begåvad hund

Ja, visst är den underbar! Har den på datorn och brukar titta då och då bara för att man blir så smittad av ekipagets utstrålning och glädje!:)


Är det någon som vet vad det är för tävling/uppvisning och var, samt vem föraren är??
 
Sv: Film på Begåvad hund

Vilket underbart par, vilket sammarbete :love: Fantastiskt!
 
Sv: Film på Begåvad hund

Älskar verkligen när hunden står o "sparkar" med benen samtidigt som matte =) O när h*n backar jätte snabbt runt henne =)
 
Sv: Film på Begåvad hund

Är det någon som vet vad det är för tävling/uppvisning och var, samt vem föraren är??
Carolyn Scott och hennes golden Rookie.
Finns lite info >här<.


Brukar också titta på den filmen då och då - älskar den, de har sånt samspel och hunden ser så glad ut!:)
 

Liknande trådar

Övr. Hund Funderade lite på vart jag skulle lägga tråden men lägger den här på Hund och så får moderatorn flytta om den passar bättre någon...
2
Svar
27
· Visningar
2 963
Senast: Kilauea
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 242
Senast: Raderad medlem 149524
·
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
515
Övr. Hund Jag blev uppringd av ett försäkringsbolag som erbjuder betydligt bättre villkor än nuvarande. Hur är det när det gäller hund? Törs jag...
Svar
6
· Visningar
634
Senast: Puffindog
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp