Film på Barras

Sv: Film på Barras

Va söt!! :love:


Jag har en liten fundering på detta med lappar, vad är skillnaden på en Finsk Lapphund och en Svensk lapphund?
Ungefär hur stor/hög blir en finsk/svensk lapphund?
 
Sv: Film på Barras

Va söt!! :love:


Jag har en liten fundering på detta med lappar, vad är skillnaden på en Finsk Lapphund och en Svensk lapphund?
Ungefär hur stor/hög blir en finsk/svensk lapphund?


Finska är mkt finare haha ne men svenska är ju svart, de har ingen annan färg, finska kan typ ha vilken färg som helst nästan:d , sedan tror jag svenska är mindre om jag inte har helt fel, jag är inte så inne på svensk men skillnad är det ju.
Gå in på deras sida! http://www.slk.nu/

Där står säkert skillnaderna :)
 
Sv: Film på Barras

sot.jpg
:love:

Från i somras. :)
 
Sv: Film på Barras

Ungefär hur stor/hög blir en finsk/svensk lapphund?
De blir helt perfekt lagom i storlek. :) ;)

Nej men gå in på hemsidan, du kan ställa frågor i gästboken med om du har fler, i forumet behöver man logga in.
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2
Svar
24
· Visningar
955
Hundhälsa Hur länge brukar en hund vara förkyld? Hunden började fnysa och nysa i förrgår och har idag även fått lite rinnande ögon. Hon mår bra i...
Svar
2
· Visningar
517
Övr. Hund Hej, Jag och min sambo skaffade hund i mars, en springer spaniel hane. Vi har sen innan pratat om att vi gärna skulle ha två hundar. Vi...
2
Svar
24
· Visningar
1 083
Senast: Vovve
·
Övr. Hund Ja, jag får tyvärr inse att jag (hittills) lyckats med konsten att misslyckas med allt jag föresatt mig att lyckas med när jag skaffade...
Svar
9
· Visningar
1 466
Senast: Rugge
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Födda -21
  • Hästfolkets lilla ordbok

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp