Film om "mördarhundar"

L

Lantlolla

http://www.youtube.com/watch?v=k9ht7L32I9o
Har lagt ihop lite bilder ifrån min bästa väns hundar!
Älskar dessa hundarna hårt och är väldigt sugen på en själv!
Innan var jag mer inne på rottweiler.. Men nu ligger Amstaffen högst!

Har ni några underbara bilder av era "hemska mördarhundar" att dela med er så vore de underbart!

(Den lill tokungen i filmen har fått upp ögonen hos några av mina vänner också för vovvarna, även en som va lite halvt rädd för dem):love:

Sv: Film om "mördarhundar"

Hm. de va skrivet med ironi!
Glömde visst skriva de, men trodde de va självklart!

Jo förstod det! Men i mina ögon inte så kul:)

Ja de va jag! Dessa hundar är bland de mest underbara hundar jag någonsin mött och skulle inte skada ngn för allt i världen!
Tror ingen hund vill göra det egentligen. Finns ju människor som också känner sig missförstådda menar jag!

Släng gärna in lite bilder på era vovvar=)

iih jag ber om ursäkt.. :o inte meningen..

*kl*
Det är väl ändå uppenbart att det är ironiskt skrivet? :cool:

TS, söt video.

Ja!! Måste man kalla dom för det då?? Onödigt!

Eftersom filmen visar det motsatta om okunnigt folks uppfattning om den rasen, dvs "mördarhundar", så ja varför inte. Hon var ju ironisk och det var ett bra ord att använda för att hinta om vad som skulle visas i filmen. Ulliga, gulliga vovvar som vilken annan hund som helst och alltså inga "mördarhundar".

tack till er båda som tyckte om filmen!

*kl*
En av anledningarna till att jag skrev de hela va för at tjag själv va lite på vakt med den svarta hungen i början (har lite problem med att läsa så mörka hundar) men han visade mig att han inte va hemsk alls så! Därför blev de "mördarhundar" och jag är så superglad över att de har visat mig den sidan och många andra jag känner!

Han är så mörk i ansiktet så när han tittar på en så ser man bara ögonvitorna :P Han är ganska skräckinjagande!
Sen tror jag de har att göra med att vår egna lilla terrie är rädd för stora svarta hundar för han har blivit attackerad av en när han inte var beredd :P Djur smittar av sig lite faktiskt!

Nu är de enda jag är rädd för är när de där hundarna släpper sig.. så de är lite m-hundar fortf fast i andra änden =)

ååh!:d Om han saknas så skall ni INTE titta hit :angel:

Liknande trådar

• Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
12 720
Senast: Saeta
·
Kropp & Själ Jag vet inte var jag ska börja. Jag vill inte riskera att någon ska känna sig uthängd så jag försöker skriva så generellt som möjligt...
Svar
3
· Visningar
1 804
Senast: tanten
·
Hundhälsa Startade ju tidigare en tråd om hur voffens bakben "hakade upp sig". (http://www.bukefalos.com/f/showthread.php?t=1189608) Gjorde...
2 3
Svar
53
· Visningar
9 658
Senast: Philosophia
·
Gnägg Och nu var det dags för tant att fylla 17 år, älskade underbara tokhäst som hon har lärt mig mycket i mitt hästliv! En kompis hade...
Svar
11
· Visningar
2 049
Senast: Heulwen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka