fildelning

Sv: fildelning

Förmodligen väldigt säkert, det har hittils varit utdelning som varit det riskabla. (Rätta mig gärna om jag har fel, vem som helst)
 
Sv: fildelning

Säkert på vilket sätt? Om det är virus du är rädd för, så beror det mycket på vart du hämtar hem det ifrån. Man får passa sig nogrannt. Om du är rädd för att åka fast, så behöver du nog inte oroa dig. Det är mest de som delar som råkar illa ute. Ingen orkar bry sig om en privatperson som har 30 låtar på datorn som man laddat hem. Däremot de som har massa filmer o kanske 500 låtar de delar med andra, de får akta sig :p!
 

Liknande trådar

IT & mobiler Jag är så otroligt missnöjd med hur både Gmail och Outlook sorterar mail! Fattar inte om det bara är kassa inställningar (tycker jag...
Svar
16
· Visningar
631
IT & mobiler Vet inte vad som hände, men jag lyckades precis ändra bakgrundsfärgen från vit till svart på google sökrutan på mobilen och hela...
Svar
4
· Visningar
360
Senast: tott
·
IT & mobiler Jag rensar och rensar och rensar i min mobil. Jag tar bort foton, videos och appar jag inte använder oftare och oftare. Ändå är mobilen...
8 9 10
Svar
184
· Visningar
8 340
Senast: Septicemia
·
IT & mobiler Smartphones har blivit ett konflikt och stressmoment i familjen. Vi håller på att banta ner användning/tillgång så mycket det går. Men -...
2 3
Svar
42
· Visningar
1 343
Senast: Badger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp