Fighting Alfa

quintess

Trådstartare
Har bestämt mig för att betäcka med denna hingst så på onsdag bär det av :laugh:

Nu undrar jag förstås om det finns några halvsyskon här ute och hur de är isf.
Storlek, ålder, temperament
ja allt :D

Eller om ni är flera som valt just denna hingst i år så vore det ju också kul att veta :bump:

Sv: Fighting Alfa

Vad jag "luskat" ut så har han flera avkommor som redan går svår hoppn, med mkt hög ridbarhet och bra storlek, har själv ett sto som är på betäckning nu, klart man använder en sådan hingst när det äntligen finns med dessa meriter i sverige:D

Vad jag "luskat" ut så har han flera avkommor som redan går svår hoppn, med mkt hög ridbarhet och bra storlek, har själv ett sto som är på betäckning nu, klart man använder en sådan hingst när det äntligen finns med dessa meriter i sverige:D

Helt enig med dig. Beslutet var inte direkt svårt när man såg hans meritlista ;) och vilken snygg hingst dessutom :d
Fler som betäckt med honom?

Hej!:) utan tvekan otroligt meriterad! har du sett ngr av avkommorna, vad skulle du säga han passar för typ av sto? vad använder du själv för sto? Har du sett honom live?
Vore jätteintressant att höra din åsikt! Vet ju att vi tagit flera ty sto från samma ställe ;) så smaken är nog inte helt olika... :D
Tack på förhand! Northern med besluts ångest...

Liknande trådar

Övr. Hund Vi har bestämt oss för att utöka familjen med en hund. Nästa år kommer jag påbörja en utbildning på distans och kommer då vara hemma...
3 4 5
Svar
83
· Visningar
8 084
Senast: Farao
·
Avel Nu vet jag att det finns trådar om travarkorsningar redan, men de jag hittade var från typ 2008, och funderar mer specifikt om just mitt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
13 979
Samhälle Jag har valt att vara anonym på grund av, vad jag tycker, uppenbara anledningar. Jag vet inte riktigt hur jag ska beskriva det som har...
2
Svar
39
· Visningar
7 283
Senast: mars
·
Hundavel & Ras Hejsan! Jag går i tankarna om att köpa hund men får inte ordning på mina tankar om vad jag vill ha riktigt. Kan ni hjälpa mig bolla...
2 3 4
Svar
68
· Visningar
11 078
Senast: inverterad
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka