Festklänning

Myzan87

Trådstartare
Det var inte alls det lättaste att hitta en fin klänning inför julbordet så nu hoppas jag på lite hjälp! Har en blå klänning jag verkligen älskar och känner mej fin i men skulle vilja ha någon liknande.

Krav: långa armar och gärna kort kjol och inte figursydd över mage och lår

Kanske jag lyckas länka till en bild med den klänningen jag gärna vill att den nye ska likna ☺️

Nu vet jag varken vad du har för budget elelr vad du menar med "figursydd över magen"´.
Den här är ju figursydd upptill.
http://www.newhouse.se/preppy-long-sleeve-dress-red
0004212_preppy-long-sleeve-dress-red.jpeg

De här är också fina, samma märke:
0004065_rose-dress-black_365.jpeg

0004070_siri-dress-black_365.jpeg

0003941_chain-dress-black_365.jpeg

Ftån Esprit och mycket billigare:
117CC1E028_400_10

117EE1E028_001_10

117EE1E011_001_10

Annars är jag förtjust i klänningarna från Jascha, men de är lite dyrare. https://jascha.se/product-category/dresses/

Jag gillar att modeföretagen har upptäckt att kvinnor 50+ också är en målgrupp, och att vi ofta vill ha lite ärm. Är ocks bra för fryslortar.

Liknande trådar

Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
1 131
Senast: Nepenthe
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
166
· Visningar
24 628
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 936
Senast: __sofia__
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 461

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama
Tillbaka