Comfort

Trådstartare
Fisken har fått fenröta och jag har haft i baktopur enligt beskrivningen. Hur länge tar det innan resultat syns?

Sv: Fenröta

Var det fenröta din cyklop-slöjstjärt hade?

Det är lite varierande hur lång tid det tar.
Beror lite på hur hårt angripen fisken är.

ja det verkar så, trots att jag hade i baktopur i pillerform hjälpte ju inte det, men det hade väl gått för långt :(
Nu har min fina rda slöjis fått vita fenkanter, plus att det rda ha brjat blekna på ryggen..
Nu är det B i flytande form jag har, är inne på min andra period nu. det vitnande har inte avstannat än

Vanligtvis tycker jag inte Seras mediciner hjälper alls. Mot röta och svamp använder jag Aquarium Munsters "Dessamor" + stora mängder salt.

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 197
Senast: Maniac123
·
Anläggning Hej! Har under senaste veckan upptäckt stora hål i gödselstacken, som att någon grävt gångar. Har inte brytt mig nämnvärt utan bara...
Svar
12
· Visningar
1 563
Senast: Ajda
·
Övr. Barn Jag är lite rådvill... dottern vill ju ha ett husdjur, och jag har tittat på massor av olika djur som kanske kunde funka men jag vet...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 067
Senast: Amha
·
Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
601
Senast: tara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama