Felställd nacke...

:D
Se bara till att du kommit på det innan och att du verkligen vill ha det så. Det är inge bra att ändra det mitt upp i allt.

TACK så mycket för bra svar!! :bow: :bow:

Nu ska jag bara programmera in dem i hjärnan och prova!

Får nog skriva ut den här tråden så att jag kan gå tillbaks och läsa många gånger, det är detaljerna som är viktiga!

Tack än en gång! :)

Nej det är ju det ;)

Men nu har jag nog snurrat till det ändå.. Det behövs alltså en smackning för att ta fram bakbenet och en annan för att gå framåt? Inge mer?

:confused:

Tror det.
Har itne kommit på att jag behöver någon mer. Okej kommand för trav och galopp om man så vill, men de är ju oftast rätt så utpräglade i jämförelse med smacket.

Liknande trådar

Hästvård Hästen som är 8 år uppvisar inga rörelse avvikelser under longering och är generellt på bra humör i hantering i stall. Däremot uppvisar...
Svar
17
· Visningar
1 541
Senast: Liten
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
13 688
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
4 062
Senast: __sofia__
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
23 517
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar