Fel vid uppladdning av sida (spray)

M

Mykatt

Jag sitter här och blir snart galen! Försöker ladda upp en hemsida med ftp på ett konto(silver) på spray, med eget domän-namn.
Men i root-mappen så ligger två mappar, som jag inte får bort och jag fattar inte vad de gör där! Har själv inte lagt dom där. Så jag lyckas bara ladda upp index.htm och sen när jag laddar upp resten hittar inte sidan det.
Vad tusan är det för fel?
 
Sv: Fel vid uppladdning av sida (spray)

Beskriv gärna lite närmare ;).

Vet inte hur spray har stöd för php och sånt, i såna fall kanske det är de mapparna som ligger där, och då kan/ska du inte ta bort dem...

Vad säger det när du inte får ladda upp? Är du i aktivt eller passivt läge?
 

Liknande trådar

Övr. Barn Jag vill börja med att be dig som upptäcker att du känner mig antingen slutar läsa eller berättar för mig att du läser... Det är ingen...
17 18 19
Svar
369
· Visningar
33 167
Senast: ako
·
E
IT & mobiler Om jag gör en hemsida i Front Page, och vill lägga upp den på ett .se domän (sådant som kostar pengar, ja ni vet.. :o ), måste jag ha...
Svar
10
· Visningar
1 398
Senast: nidron
·
IT & mobiler Nu behöver jag hjälp! Jag har laddat upp min hemsida till en gratisserver på nätet via ett ftp-program. Kruxet är att många av mina...
Svar
9
· Visningar
1 051
Senast: Sophia_
·
M
IT & mobiler För ett par år sedan gjorde jag en enkel hemsida till mina föräldrar och nu påstår de att det är för lite trafik på sidan med "bara" 108...
Svar
10
· Visningar
1 301
Senast: alazzi
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2024
  • Uppdateringstråd 30
  • Akvarietråden V

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp