V

vigmir

Flytta gärna tråden om den ligger fel. Har fått pappret från vet idag att min häst är utdömd:cry: men h*n har skrivit fel färg. H*n har skrivit rödskimmel tigrerad (hur nu en sån ser ut:confused:) istället för bruntigrerad leopard. Kan man skicka in pappret till försäkringsbolaget ändå eller är det bäst att få det ändrat innan. ID-nummer står inte heller

Sv: Fel färg

ok. Jag undrade bara för det finns ju inget som säger att det är rätt häst till rätt försäkring

Sv: Fel färg

Om övriga uppgifter stämmer, det direktreglerats tidigare etc kommer bolaget inte ens bry sig om en felangiven färg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag förstår inte hur universum har gått sönder så totalt, att inget i mitt liv kan funka. Vad gör jag för fel? Varje gång jag ska resa...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 562
Senast: Elo
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Det är alls inte bara kris och katastrof att bo här och få öva på problemlösning (även om jag bryter ihop nångång ibland). Mesta tiden...
Svar
0
· Visningar
1 561
Senast: cassiopeja
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
4 629
Anläggning Nu är det äntligen dags att börja fundera på renoveringen av stall hemma hos oss! Vi har alltså inget färdigt stall, utan det är gamla...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
8 481
Senast: Ajda
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vilket är ert favoritgodis?
  • Valet i USA
  • Textilåtervinning