- Svar: 14
- Visningar: 782
Efter Sportbladets granskning av bilder på hästar med blå tungor skulle FEI undersöka saken närmare. Nu meddelar FEI att de inte startar ett disciplinärende.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag hoppas fler sponsorer drar sig ur globalt sett och inte enbart i Sverige.
Agria har släppt Patrik K.Har nån dragit sig ur hittills?
Men har Agria verkligen sponsrat Patrik?Agria har släppt Patrik K.
Agria har släppt Patrik K.
I tråden om blå tungor. Han har haft ett samarbete med Agria men är inte posterboy längre utan helt bortplockad.Var hittar du det?
I tråden om blå tungor. Han har haft ett samarbete med Agria men är inte posterboy längre utan helt bortplockad.
I tråden om blå tungor. Han har haft ett samarbete med Agria men är inte posterboy längre utan helt bortplockad.
Agria har släppt Patrik K.
Var hittar du det?
Jag tror att sponsorerna är nyckelspelare i det här. Hoppas att fler reagerar!
Fast Agria har väl aldrig sponsrat Kittel? De släppte däremot Douglas Lindelöw väldigt snabbt.Var inte det hoppryttaren?
Fast Agria har väl aldrig sponsrat Kittel? De släppte däremot Douglas Lindelöw väldigt snabbt.
Jag blir lite mörkrädd när "fakta" sprids på det här sättet faktiskt.
Kan minnas fel i det fallet.Fast Agria har väl aldrig sponsrat Kittel? De släppte däremot Douglas Lindelöw väldigt snabbt.
Jag blir lite mörkrädd när "fakta" sprids på det här sättet faktiskt.