Favoritsmycken?

Zinfernia

Trådstartare
Jag behöver uppgradera mitt smyckeskrin och vill därför ha lite tips och inspiration från er. Vad har ni för favoritsmycken? Kan man få se lite bilder? :d

Använder i stort sett bara örhängen. Men mina absoluta favoriter är dels ett par små släta, lite "bredare" ringar, och sen ett par små "silverpluppar", men som är typ "frostade" på ytan så att de är matta och ljusa. Har 2 par hål i öronen, så har ringarna nere och plupparna uppe, passar så bra ihop tycker jag :love:
13882200_911970312259635_3432423593629948145_n.jpg

Åhh jättefint! :up: Tycker också att det är snyggt med fler hål, själv har jag inte ett enda så jag får hålla mig till clipshängen. :D

Jag älskar mitt flera år gamla halsband från Alex Monroe.
Guldhalsband med en liten fjäder.
Googla Alex Monroe feather necklace.

Han har en jättesöt ring med fåglar och ett bo som jag vill ha.
Och ett halsband med en gullig uggla.

Mina briljantörhängen formade som blommor är min bästa investering. Dyra som tusan, men jag använder dem vare dag och de blingar som attan.

Jag älskar mitt flera år gamla halsband från Alex Monroe.
Guldhalsband med en liten fjäder.
Googla Alex Monroe feather necklace.

Han har en jättesöt ring med fåglar och ett bo som jag vill ha.
Och ett halsband med en gullig uggla.

Åhhhh lord! Jag googlade och det skulle jag ju inte ha gjort, det här kan nog bli en dyr uppgradering av smyckeskrinet. :love::D Jättefina!

Liknande trådar

Kropp & Själ Min make och jag vill långsamt börja planera en resa ner genom Europa med våra barn. Vi tänkte bila och det ska inte ske än på ett tag...
2
Svar
25
· Visningar
834
Senast: Mia_R
·
Fordon Jag är på gång och ska byta bil, men tycker det är svårt med begagnade bilar. Min budget är ca 150 000 kr och det är ett plus om bilen...
Svar
6
· Visningar
514
Senast: Windy
·
Kläder & Bli fin Jag tänkte att jag skulle försöka använda mina smycken mer. Både armband , halsband och alternera örhängen oftare.:D Nu ligger det bara...
2
Svar
21
· Visningar
1 331
Senast: Avalbane
·
Mat Någon som har tips på var man kan äta en lördagskväll? Vi har hyrt en stuga på västra Tjörn över helgen och vill ha nåt alternativ om vi...
Svar
4
· Visningar
428

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Muddypaws 24/25
  • Ta bort tandsten med ultraljud
  • Avlivning älskade katt

Hästrelaterat

Omröstningar