Favorit i repris (rolig video)

Poxz

Trådstartare
LÄNK

Youtubevideo "Two dogs dining".
Jag tycker den är så fruktansvärt rolig! :rofl:
Säkert nån som tycker det är djurplågeri, men jag tycker den är fantastisk. :)

Sv: Favorit i repris (rolig video)

Jag vet att jag har jättetråkig humor... den va säkert rolig, men måste säga att jag mest höll andan och spände mig och hoppades på att ingen av dom skulle få en gaffel eller kniv i ögat :o

Sv: Favorit i repris (rolig video)

Jag vet att jag har jättetråkig humor... den va säkert rolig, men måste säga att jag mest höll andan och spände mig och hoppades på att ingen av dom skulle få en gaffel eller kniv i ögat :o

De hade övat ett tag med besticken, stod det. Ruskigt lydiga iaf, många hundar hade nog bara stått på skallen i tallriken... :D

Liknande trådar

Övr. Hund Personligen tycker jag att det allmänna debatt-klimatet börjar bli riktigt ruggigt, det har varit det ett tag också. Nu pratar jag... 2 3
Svar
49
· Visningar
7 567
Senast: IngelaH
·
Övr. Hund Igår var nog den värsta dagen i mitt liv, min älskade hund som varit sjuk under en längre period blev plötsligt akut dålig. Det började...
Svar
5
· Visningar
3 025
Senast: Kilauea
·
Hundavel & Ras Som rubriken lyder, vad har ni för ras med er i stallet och på ridturer? Nästa hund SKA jag köpa från valp, där jag får vara med från... 2 3
Svar
56
· Visningar
8 509
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Ska börja med att skriva att ingenting är bestämt men vi funderar. För egen del vill jag ha så opartiska tips som möjligt eftersom att... 2 3 4
Svar
63
· Visningar
7 123
Senast: Dandylinn
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka