Fattar inte varför =S

Sv: Fattar inte varför =S

Men förstå tösastackarn.
Här är väl nån grabb som ramlat in på forumet - helt utan hästintresse - och stött på ALLA utom henne. Klart som sjutton hon vill ha bort honom.
Nu var kärringen elak.

Min stora fundering är hur hon vet vilka som har ett hästintresse...Avatar med snutteguttepluttepållen och 3000 bilder på hans mule o prisrosetter i bildarkivet...

Du får ursäkta, men jag får verkligen inte ihop din mening.

att det TS anser, det är rasistiskt tänkande, h*n vill ha bort alla av en ras, dvs icke hästmänniskor... Det är vell att vara rasistisk, eller?

Ahhh du menar att den svenska avundssjukan, om den inte funnits då hade du och jag kunnat haft samma kärring som torpägaren sa till godsägaren, när godsägaren hade på förslag att de skulle slå ihop deras skog... Anledningen var att torpägaren hade lite finare skog, som gav mer pengar... :p

:eek: ja då måste jag nog byta avatar då, så det syns att jag är hästmänniska, men vad skall man gå på, måste man ha ägt häst, måste man ha ridit, eller räcker det att ha tittat på en levande häst?

Jo, i mindre skala, det tillhör ju iaf den grenen eller vad man ska säga.

:eek::eek:
Ja herregud - din o min avatar tyder ju på att vi gillar barn.
Hur ska hon tolka det:eek::eek:

Det har jag också kan jag lova. :D

Jag lovar också att det är kul att
a030.gif
emellanåt... :D

Vi matar ju inte något troll - vi tog våra soliga fejs och tittade på det så det sprack.

Raderat. Borde kanske läsa hela tråden. Å andra sidan: Men herregud. :crazy: :smirk:

Senast ändrad av en moderator:

Om man har haft häst eller så så tycker jag det är helt ok. Då har man ju ofta sitt intresse kvar.

Jag som har haft häst i 22 år, men egentligen tycker att hästsnack är något av det tråkigaste som finns. Får jag vara här?

Jag tycker att det är jättebra om det är många "ickehästmänniskor" som är här inne. Då kanske fler inser att vi inte är så udda som det görs gällande i tex. media.

knapp.

håller med om att det faktist är delvis rasism.

men å andra sidan *säger som någon annan sa.* någon sa väll att hennes häst var ful och borde ligga mellan två bröd = hata alla som är inne på buke (eller andra hästforum som är öppen för ALLA. )

men som sagt man ska inte mata trollen...

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 213
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var till psykologen idag igen. Ofta känns det inte alls bra när jag åker därifrån. Idag kände jag mig frustrerad och irriterad. Det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 618
Senast: Mabuse
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
88 759
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar