Fattar inte varför =S

C

Classique

Varför finns det folk på denna hemsidan som inte ens är hästintresserade?

Jag menar Bukefalos och en häst på loggan. Kan det bli mer tydligt?

Det finns ju fler forum än detta!

Varesig man befinner sig på Älde Ungdom eller gnägg så ska det vara hästmänniskor tycker jag!

Visst så är ÄU ickehästrelaterat men man vill ju snacka ickehästrelaterade saker MED hästmänniksor.

Tycker det är rätt desperat att vara här om man inte rider eller gillar hästar.

Sv: Fattar inte varför =S

Vad - som inte är hästrelaterat - kan en hästintresserad prata om som inte en hästointresserad kan?

Varför vill du bara snacka med folk på ÄU som är hästmänniskor? Vad är skillnaden mot att prata med icke hästintresserade? Och varför skulle det vara desperat att hänga här om man inte är hästintresserad?

Jag tycker att de kan gärna få vara med oss hästtokar här och diskutera om dom nu vill det! ;) 90% är väl ändå hästintresserade här och tycker dom att detta är ett kul forum trots attd e själva inte är det minsta intresserade så förstår jag dom!

Jag har aldrig sett ett forum så roligt och varierande som detta älskade Bukefalos. Man kan diskutera om ALLT och det är ett bra system och struktur här.

(inne på ÄU trots att jag passerat 24år)

Typ "Jag har inget annat för mig så sista utvägen får bli ett hästforum"

Desperat i mina ögon men ni får såklart tycka annorlunda! :)

Men snälla, alla KAN ju prata om allt, men känslan blir ju mycket trevligare om man har samma intresse.

rider inte kan jag ju säga. och tycker att forumet är väldigt bra. det är väl inte mer desperat att jag är hela dagen än en människa som rider sitter här.
"känslan blir så mycket trevligare" vetefan vad du menar med det, har då inte märkt av någon icke hästintresserad människa som har förstört någon "känsla" på buke

(är förövrigt hästintresserad om någon annan bukefalist skulle bli upprörd över min brist på ridning ;))

Typ "Jag har inget annat för mig så sista utvägen får bli ett hästforum"

Desperat i mina ögon men ni får såklart tycka annorlunda! :)

:rofl: Haha jadu, jag för min del hamnade här pga en kompis till mig som har hästar. Att jag inte har så mycket för mig stämmer iofs för tillfället, men sista utvägen? Det förstår jag inte riktigt..

ja jag känner mig väldigt desperat för tillfället :rofl:

kanske det allvetande bukefolket skulle kunna ge några råd för min desperation?

Senast ändrad:

Om man har haft häst eller så så tycker jag det är helt ok. Då har man ju ofta sitt intresse kvar.

Om man har haft häst eller så så tycker jag det är helt ok. Då har man ju ofta sitt intresse kvar.

Om det är dem reglerna som gäller så har du blivit liiiite bortgjord, med tanke på att 97 % av alla som är här har någon hästanknytning på något sätt ;)
(iallafall som jag har förstått det)

"Men snälla"..? :crazy:

Det var DU som kom med kontroveriella åsikter. Och eftersom det är ytterst lite hästsnack här så märker då inte jag av någon skillnad mellan de med hästintresse och inte.:smirk:

Vadå bortgjord?
Okej, du som har statistiken (:smirk:) vet ju att bara 3% inte har någon hästanknytning. Då är det DERAS vistelse här på forumet jag ogillar.

Sen räknas det ju inte om man red en häst en gång, det kallar inte jag hästanknytning.

Och nej detta är inga regler utan mina personliga åsikter.

Vill du prata med hästfolk kanske du ska hålla dig till de mer hästrelaterade delarna av Bukefalos? Hur hade du tänkt dig att rensa bort icke häst-människor då? Ska Gunnar fråga varenda medlem om h*n håller på med hästar och om inte, kasta ut den? Nja..

Vad menar du? Får man inte tycka och tänka som man vill?

Nej, har jag sagt det eller? :crazy:
Jag säger bara att jag ogillar att dom är här!!
Det är ju upp till var och en att avgöra hurvida man hör hemma här eller inte.

Jo men du hade en ganska otrevlig ton mot mig trots att jag bara ställde en, i mitt tycke, relevant fråga.

Liknande trådar

Hästhantering Detta är en ganska lång historia och jag kan ha svårt för att vara kort och koncist. 2022 blev mitt halvblod ensam och behövde...
3 4 5
Svar
99
· Visningar
15 213
Senast: Juli0a
·
  • Artikel Artikel
Dagbok På något sätt känns det som ett skifte har skett den senaste veckan. Som att jag mentalt har gått igenom en portal. Det känns som att...
Svar
4
· Visningar
2 495
Senast: Pratsch
·
  • Låst
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag var till psykologen idag igen. Ofta känns det inte alls bra när jag åker därifrån. Idag kände jag mig frustrerad och irriterad. Det...
2 3 4
Svar
77
· Visningar
8 618
Senast: Mabuse
·
Äldre På ett annat forum jag skriver på ibland, ett mindre vetenskapsinriktat, var det för ett tag sedan en diskussion kring om det skulle...
78 79 80
Svar
1 583
· Visningar
88 759
Senast: Wingates
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar