Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Det har kommit ett nytt fästingpreprat på marknaden såg jag, ett halsband för katt (som, enligt texten, ska lossna om katten fastnar).
Är det någon som kommer prova detta?
Använde ingenting förra året, men fick då plocka en hel del.
Frontline fungerar inte så bra tycker jag.
Jag har googlat lite och det är klart intressant. Verkar vara dyrt som pocker, sen är jag orolig över dessa fästinggifters påverkan på katter.
Hade verkligen varit intressant med ett expertutlåtande.
Konstigt frontline har alltid funkat jättebra på mina katter. Har innan behandling fått fästingar och efter behandling inte fått någon. Men man märker när medlet slutar verka efter ett par veckor.
Mina katter har inte halsband så detta medel är inget alternativ för mig. Fast har heller inget behov av att byta ut något som funkar
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.