FÄstingar!!!

mylisen

Trådstartare
hej jag undrar om det finns nån som vet vad man kan ha på hästarna för att slippa alla dessa otäcka fästingar.
sk hemgjorda saker funkar INTE på gotländska fästingar.
har redan plockat mängder och jag vill inte att mina älsklingar ska bli sjuka av dem.
snälla är det nån som vet nåt bra!

Sv: FÄstingar!!!

hej jag undrar om det finns nån som vet vad man kan ha på hästarna för att slippa alla dessa otäcka fästingar.
sk hemgjorda saker funkar INTE på gotländska fästingar.
har redan plockat mängder och jag vill inte att mina älsklingar ska bli sjuka av dem.
snälla är det nån som vet nåt bra!

Det enda jag vet som hjälper bra är ju Switch.

En del vill inte använda det pga att det är ett gift men så som jag ser det så har jag inget val. Vi har massor med fästingar här och sjukdomarna som de orsakar är inte roliga. :(

Liknande trådar

Hästvård Hej! Mitt vuxna islandshäst sto på 12 år har för några månader sedan påvisat ”svaga” bakknän och ”problem” med patellan. Vi har...
Svar
9
· Visningar
739
Senast: tara
·
R
Kropp & Själ Först så vill jag på peka att dethär är känsliga ämnen så ni kan ju tänka på det både om ni ska läsa det och hur ni svarar ifall ni vill...
2
Svar
32
· Visningar
2 745
Senast: Amha
·
R
Skola & Jobb Nu skulle jag vilja ha jobb tips! Det är nog ganska så många år kvar förmig men det gör ju inget att börja tänka nu iallafall! Plus att...
5 6 7
Svar
129
· Visningar
6 325
Senast: Gunnar
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31