Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt. Du bör uppgradera eller använda en annan webbläsare.
Är det reklamappen från scalibor? Man ska alltså märka ut var man har upptäckt fästingar? Jag hade behövt märka ut varenda ställe vi är på. Känns rätt meningslös om man inte bor där fästingar är extremt sällsynta. Är de inte väldigt vanliga i i alla fall hela södra- och mellansverige?
Där jag bor i Roslagen är de ovanliga, förmodligen pga terrängen, barrskog o bergigt (klippor/sten), undervegetationen består mest av lingon, blåbärs o odonris.
Att man använder appen betyder ju inte att man gör reklam för Scalibour (som jag inte använder själv).
Då kan jag tänka mig att den är till nytta vilken lyx att slippa fästingar! Jag kan plocka varje dag på alla djuren trots fästingmedel. Har hittat fästingar hela året
Juridik & Ekonomi Nä precis, vi vill ha den på lite olika löptid om vi binder..Så eftersom 1 del går ut om 2 år vill vi isf binda nån del på typ 5 år. Ja...
Cookies används för olika funktioner, trafikanalys, innehållsanpassning och annonser. Information om din användning av vår webbplats vidarebefordras till de sociala medier, annons- och analysföretag som vi samarbetar med. De kan kombinera informationen med annan information du tillhandahållit eller de har samlat in när du har använt deras tjänster. Våra regler och sekretesspolicy gäller. Genom att fortsätta använda denna sida godkänner du detta.