fårskinnsfodrad nubuckstövel?

panaccea

Trådstartare
från hööks.. nån som har dom?

ser så varma och sköna ut :)

blir dom inte lätt förstörda av vatten/snö.. går ju och impregnera men det blir ofta så fula märken efter impregneringen..

jag har ett par sådana,
de är underbara :love:.
varma är dom, fast faktiskt inte så varma som jag trodde de skulle vara. men så får jag inte plats med så mkt strumpor då jag var tvungen att ta 37or för annars blev skaften för långa...

de formar sig jättebra efter foten/benet och är mjuka direkt.
älskar dom.
jag har inte inpregnerat dom än för vet inte riktigt vad man kan använda på dom, har varit rädd att förstöra dom.
de har inte blivit missfärgade av regn eller snö.

jag rekommenderar dom varmt :)

tack! då ska man bara ta reda på vart närmsta hööksbutik ligger då :smirk: har precis flyttat så har ingen aning om det finns nån i närheten :crazy:

jag hittade en spec olja för nubuck på hööks.. det borde ju vara det bästa :)

har oxå ett par som jag älskar! 3:e säsongen! :) men man bör inte utmana ödet å hoppa i vattenpölar med dom... :crazy: :p

nä ja har de inte mn min kompis har och hon gillar de skarpt!:D hon har impregnerat de mn ja vet inte med vad...hon tycker att de är jättevarma och sköna:D

Liknande trådar

Utrustning Ett av Eikars Amigotäcken har börjat ta in en del vatten på rumpan efter att jag varit tvungen att tvätta det (med täckestvättmedel) i...
2
Svar
27
· Visningar
1 510
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
284
Utrustning Sitter å lurar på att införskaffa ett sidepull för att prova på grabbarna, men funderar på det här med designen på nosdelen Hur stor...
Svar
12
· Visningar
953
Senast: Shixle
·
Hundträning Så, jag har aldrig lämnat mina hundar ensamma i bilen förutom en enda gång på 5-10 minuter. Jag vet ju inte hur dom var när jag var...
Svar
16
· Visningar
1 181
Senast: Lillefrun
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?

Hund, Katt, Andra Djur