Färskfoder

H

happyfeet

Nu vill jag ha tips & hjälp.
Nästa leverans av fodax körs inte förens i Januari :confused:

Behöver få tag i BRA färskfoder till vovvarna som jag kan ge dom till dess.
Nej torrfoder är inte av något intresse.

Så tips & hjälp tack.. Alla råd är välkomna.

Måste kunna beställas till Falun inom kort.

Sv: Färskfoder

Det finns ju många välrenommerade färskfodertillverkare (Bravo, Vom og hundmat, Klass, Nordic och Emmzo). Jag skulle leta upp deras hemsidor och kolla igenom fodren och sedan välja det som är mest likt det Fodax han normalt äter. Dvs. både till innehåll och näringsmässig sammansättning.

Jo jag vet det finns många bra..
Vill ju ha det som är mest likt fodax neutral
Men i färskfoder djungeln tänkte jag att kanske någon på allsmäktige buke:bow: kan rekomendera något? Som även går att beställa hit.

Du vill med andra ord att någon gör jobbet åt dig. ;)

Fast då bör du nog skriva ner vilket Fodax du ger din hund. Sammansättningen är ju lite olika mellan olika Fodaxprodukter.

Haha ;)

Menar att det finns ju många här inne som ger det & är insatt i andra färskfoder än fodax & har något att rekomendera :laugh:

Jag har gått över från Fodax till Vom og Hundemat. Finns på Siljazoo i Borlänge. Det var inga problem att gå över till VoH. Dock dyrare...Men inget spannmål i.

Jag kör på Bravo åt min. Bra sortiment med smakliga burgare.
Du doserar alltså maten i burgare vilket jag gillar istället för att man skär upp själv efter hand.
Dessutom ligger dom bra i pris - iaf här nere i nordvästra Skåne där vi har nära till fabriken.

Liknande trådar

Hundhälsa Hej på er! Funderar på att låta hundarna få äta färskfoder blandat med torrfoder ( delar hundarna med föräldrarna och de vill ej ge...
2
Svar
21
· Visningar
3 345
Senast: Pilot
·
Hundhälsa Hej, Jag har i 2 års tid haft PROBLEM med min tik som nu är 2,8år och alltså levt 2 år av sitt liv med denna hemska MAGKATARR SOM...
2
Svar
34
· Visningar
4 882
Senast: Lillefrun
·
H
Hundavel & Ras Jag har så smått börjat fundera på en till hund inom ett par år, men känner att jag behöver bolla lite tankar om rasval. Tack på förhand...
7 8 9
Svar
179
· Visningar
13 479
Senast: Bulldoozer
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
6 510
Senast: ako
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka