Farmville 2 - tråden!

LindgrenV

Trådstartare
Bara för att jag är så extremt nördig (och sjuk) :D

Kan inte vara den enda som spelar FV 2 här? Började i lördags och kan inte sluta :angel: Jag och kompisen som började spela har lyckats värva 10 skolkamrater att börja idag, haha helt sjukt, alla är beroende :D

Såååå.. Spelar ni? :bump:
 
Sv: Farmville 2 - tråden!

Jag ändrar hela mitt inlägg för jag hittade det ;).
Blev inte så imponerad.
Fast jag kan sakna det gamla FV som det var när det började.
 
Senast ändrad:
Sv: Farmville 2 - tråden!

Jag spelar, men har någon bugg som gör att ljudet inte går och stänga av. Vilket är så sjukt störande att jag knappt spelar
 
Sv: Farmville 2 - tråden!

Haha fler än jag som nördar :p
Har också börjat nyligen, jag som inte skulle spela mer på fb alls :p
 
Sv: Farmville 2 - tråden!

Någon som vet hur man får tag i dessa Persimoner (vad det nu är :p )?
De som man har till halloweenkakan?
 
Sv: Denna tråd är full av

Nörda är numera ett vedertaget uttryck och används i vardagligt tal av folk även utanför subkulturer gällande datorer. Det används t.ex. på samma sätt som uttrycket "snöat in".

SPRÅKET UTVECKLAS
 
Sv: Farmville 2 - tråden!

Spärrade mitt spel, insåg att jag blev för beroende :o När 99% av ens konversationer handlar om digitala skördetider och grödor, är det nog dags. Men jag har i alla fall hunnit få halva årskurs tre på min skola att börja :angel:
 
Sv: Denna tråd är full av

Har blivit förvandlad till någon halv-elak kärring här på buke de senaste dagarna, bra att någon uppskattar det:angel:

Spelat har buggat så för mig, men börjar bli bättre nu! Men håller mest till på hidden chronicles ändå.
 
Sv: Farmville 2 - tråden!

Haha, man kan ju inte vara glad alla dagar :D

Åh, det provade jag också ett tag! Jag tycker det är jääääätteroligt att leta föremål :D Vet inte varför, bara är så, haha. Det stimulerar mina sinnen :rofl: Dock fastnade jag när jag inte kom vidare och inte heller kunde spela några av de tidigare föremålsspelen, så spärrade även där för att slippa aviseringar :(
 
Sv: Farmville 2 - tråden!

Du har inte provat att spela på zynga.com? Är verkligen att rekommendera! Innan kom jag ingenstans men nu har jag så många "vänner" att det går extremt smidigt att spela.
Går också att spela alla deras andra spel, bra för mig som inte kan hålla mig till endast ett.
 
Sv: Farmville 2 - tråden!

KL

Håller på med cirkusquesten och ska göra cheddarlimpor.
Matar både kor och getter men får inte en enda ost? :confused:
 
Sv: Farmville 2 - tråden!

jag spelar :D
precis börjat spela cityville 2 också, helt fast i det, tycker det är så sött då det blir natt och alla husen lyser upp i mörkret :D
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till den nya terminen på Bukefalos universitetet. Under hösten kommer ni få läsa spännande kurser så som “Hårig eller bara...
94 95 96
Svar
1 914
· Visningar
41 093
Senast: Hedinn
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 645
Kropp & Själ Om man räknar med idag så är det 48 dagar kvar på året. Perfekt för att göra en ny vana! (Jag gillade 90 dagars tråden vi hade i början...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
3 871
Senast: Monimaker
·
Kropp & Själ Det här kommer bli ett väldigt långt inlägg :angel: :p Jag är 31 år, har aldrig varit gravid, och började i vintras (december) få...
2
Svar
21
· Visningar
3 783
Senast: __sofia__
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp