Farmen 2017

Nu hoppas jag Stina försvinner
Provocera i onödan.
Visst var det Maria som ville ta det när de andra var närvarande och Stina ville ta de privat fast sen vände hon på det inför de andra?

Jag hängde inte riktigt med i svängarna där så det kan iaf inte jag svara på, mer än att Stina gjorde en höna av en fjäder..

Haha :D Åldern har ingen betydelse, eller?
jag undrar vad han gillar hos Stina, egentligen haha!

Ang uppdragen, herregud vilka latmaskar årets farmare är!

Va det inte henne han sneak peakade på när hon kissade eller nåt? :laugh:
Så kommenterade han att han gillade äldre :angel:

Ja som fan, Linnea blir jag förbannad på när hon värker ur sig sån skit :mad:

Alltså Stina, vad håller hon på med? Känns som hon enbart är med för att djävlas. Kul att titta på, men det börjar gå för långt med mobbingen mot Maria!

Nu får vi dras med gaphalsen ett tag till. Suck.
Jag antar att maria blir storbonde och att gaphalsen blir nästa veckas förstakämpe.
Vem blir då andrekämpe? Det är en svår en.

Maria ser nästan helt förstörd ut av Stinas påhopp, hon borde inte ta det så personligt, det är ju uppenbart att Stina har problem. Hade jag varit i Marias skor sp hade jag inte låtit det påverka mig alls, utan jag hade sett det som Stinas dårskap.

Liknande trådar

Tjatter Vilka tittar? Vad tycker ni hitills om årets säsong? Vad tycker ni om årets uppdelning med två gårdar?
Svar
11
· Visningar
503
Senast: Mirre
·
Tjatter Kissade hundarna i trädgården igår kväll vid 21. Såg något konstigt i ögonvrån och kollade upp. 👽 Nu var det ju tyvärr inte aliens...
Svar
5
· Visningar
392
Tjatter En spinoff på tidigare tråd om att hitta på ett efternamn. Jag kommer byta efternamn i samband med skilsmässa. Har, som sagt, varit inne... 2 3
Svar
42
· Visningar
2 072
Senast: Enya
·
Tjatter Varför är mytomaner alltid sensationella i sina berättelser? Varför "duger" det aldrig med små lögner? eller är det bara jag som i min... 2
Svar
39
· Visningar
2 950
Senast: Otherside
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Shettistråden del II
  • 07:or del 23