Farmen 2015

Jag tycker att det är så tråkigt att tv4 satsar mest på konflikter. Dom väljer alltid ut exakt de som dom vet kommer bråka.
Dessutom kan man ju tycka att dom som anmäler sig borde tänka genom saken en gång före så dom slipper åka hem dagen efter dom anlänt för att det är så jobbigt. Buhu buhu.
Bah :meh:

Det är så man ska sälja sig för att komma med som en sur och bråkig typ ;) Tråkigt att det ofta är någon som ger upp efter någon dag. Och nu har jag fått lösningen på en fråga ang. Gutta. Tyckte nog allt han inte var sig lik igår...och förklaringen var cancer som han nu skulle vara friskförklarad ifrån!

Det är så man ska sälja sig för att komma med som en sur och bråkig typ ;) Tråkigt att det ofta är någon som ger upp efter någon dag. Och nu har jag fått lösningen på en fråga ang. Gutta. Tyckte nog allt han inte var sig lik igår...och förklaringen var cancer som han nu skulle vara friskförklarad ifrån!
Aha! Tyckte att han såg annorlunda ut, jag har ju lite svårt med ansikten så när kroppen inte var sig lik fick han börja prata innan jag fattade att det var han :p men det är klart, några kilo lättare så är det väl inget konstigt.

Jag tycker nog att man borde fundera bra många gånger på om man verkligen kommer palla med Farmen INNAN man ansöker. Folk som drar efter en dag gör mig irriterad. De har ju tagit en plats från nån som kanske verkligen skulle vilja vara där. O att de sen har plockat ut de värsta plus och minuspolerna de kunnat hitta bäddar ju för mer konflikter än gårdsarbete. Men det är väl sånt som säljer..

Men fy fan vad nice att det kommer utmanare som är med redan från början och inte glider in i fin form kring mitten av säsongen! :up: Hoppas dock att hon den där "men guuuuud förstår du" inte låter lika jobbigt jämt, hon fick mig tom att sakna Rose Marie.

Jag stör mig också på att de lämnar innan de ens provat på att vara där. Kunde de liksom inte tänka sig lite hur det var innan, de har ju förmodligen ändå sett det på tv? Det borde ju inte komma som en chock att de har kasst med mat, mycket arbete, konstiga människor och inte får ta med sig sin sambo? Har för mig att det var en kille som lämnade rätt tidigt förra säsongen p.g.a. problem på hemmaplan, och det är väl egentligen den enda giltiga anledningen att få åka hem.

Jag stör mig också på att de lämnar innan de ens provat på att vara där. Kunde de liksom inte tänka sig lite hur det var innan, de har ju förmodligen ändå sett det på tv? Det borde ju inte komma som en chock att de har kasst med mat, mycket arbete, konstiga människor och inte får ta med sig sin sambo? Har för mig att det var en kille som lämnade rätt tidigt förra säsongen p.g.a. problem på hemmaplan, och det är väl egentligen den enda giltiga anledningen att få åka hem.
Agree. Jag kan inte låta bli att undra hur i hellskotta man klarar sig när man inte kan vara ifrån sin sambo i 3 dagar heller... Vadå självständighet liksom, vad ska man med det till när man kan sitta ihop vid höften istället O_o

Killen som lämnade tidigt förra säsongen kan de ta in igen tycker jag, han verkade vettig :)

Alltså, den där Ylva. Vilken ragata hon verkar vara i det där programmet. "Får, det kan väl inte vara så farligt att bli kallad". Jösses! Vem bestämmer vad andra ska ta illa upp av? Sånt har jag så svårt för. Morr!

ja ylva får jag klåda av alltså.. frågan är om jag kan stå ut med att titta på farmen.. är nära till hands att jag itne klarar de pga henne. :-O vräker ur sig så konstiga saker... å börjar åxå bli irriterad på alla so hoppar av.. tror dom att dom ska på semester? jag skulle inte klara av livet på farmen på de sättet. men då söker jag ju INTE.

ja ylva får jag klåda av alltså.. frågan är om jag kan stå ut med att titta på farmen.. är nära till hands att jag itne klarar de pga henne. :-O vräker ur sig så konstiga saker... å börjar åxå bli irriterad på alla so hoppar av.. tror dom att dom ska på semester? jag skulle inte klara av livet på farmen på de sättet. men då söker jag ju INTE.
Kan bara hålla med. Jag gillade gänget från start just eftersom att de flesta verkade så eldiga. Av någon anledning är det lite lajban att kolla på intriger och reta sig på dem. Jag hade totalt lackat ur av att vara där och säker därför inte. Inte heller vill jag bli framställd som någon idiot i TV. Tänk att komma till jobbet efteråt liksom.

Kan bara hålla med. Jag gillade gänget från start just eftersom att de flesta verkade så eldiga. Av någon anledning är det lite lajban att kolla på intriger och reta sig på dem. Jag hade totalt lackat ur av att vara där och säker därför inte. Inte heller vill jag bli framställd som någon idiot i TV. Tänk att komma till jobbet efteråt liksom.
ja men eller hur... sen verkar de finnas ett par vettiga personer med.. (kan inte namnen på alla än) men sylvia gillade jag faktiskt.. å tror han heter björn som jag tycker verkar vettig.. å jc tycker jag faktiskt är lite rolig:P

Hon som var med på slutet med adhd... Hur mår den människan egentligen?
Och den där Daniel? Han sa att han inte ville vara kvar men ändå är han med nösta vecka :confused:

Jösses vilket program :rofl:

Undra vad som hände med torparen som hoppade av. Tycker Paolo tog det med väldig ro. Åker han in på farmen tro??
Tråkigt med samma gamla grenar igen.

Jag blir bara less... alltså, vad har de väntat sig när de sökte till farmen? Att det skulle vara en svensk version av Paradise Hotel??? Torparna som lever lyxliv i jämförelse med farmarna, nä... det tyckte inte han, o vill åka hem. O så dagisnivån på farmen med detta intrigmakande.. Även om jag inte heller klarar av Ylva, så sitter man inte så vid ett bord och pratar OM någon som sitter där, det är inte ett ok beteende... Bättre då att göra som karln hon bråkade med som sa F-U o gick. Och sen har vi lilla morsgrisen, skvallerbytta bingbong som blir avundsjuk för att tjejerna får bada och inte han, o som gråter o vill hem. PLEASE! GROW UP!!!

Skönt att det finns program man kan reta sig på, så får man mindre utrymme för konflikter i verkliga livet....

Jag blir bara less... alltså, vad har de väntat sig när de sökte till farmen? Att det skulle vara en svensk version av Paradise Hotel??? Torparna som lever lyxliv i jämförelse med farmarna, nä... det tyckte inte han, o vill åka hem. O så dagisnivån på farmen med detta intrigmakande.. Även om jag inte heller klarar av Ylva, så sitter man inte så vid ett bord och pratar OM någon som sitter där, det är inte ett ok beteende... Bättre då att göra som karln hon bråkade med som sa F-U o gick. Och sen har vi lilla morsgrisen, skvallerbytta bingbong som blir avundsjuk för att tjejerna får bada och inte han, o som gråter o vill hem. PLEASE! GROW UP!!!

Skönt att det finns program man kan reta sig på, så får man mindre utrymme för konflikter i verkliga livet....
Han på torpet uppfattade jag tyckte att det var tråkigt och för lite att göra, han ville arbeta och allt var redan klart där.
Men i övrigt håller jag med dig! ;) Fast jag anar att han som springer och skvallrar har någon slags diagnos, men å andra sidan så verkar nästan alla som är där ha det...O_o

Liknande trådar

Mat Åt lite julmat idag till middag var 2 sorters sill, rödbetssallad, julskinka, vörtbröd, rödkål, några köttbullar och prinskorv. Lagom...
2
Svar
22
· Visningar
1 469
Senast: skogaliten
·
Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 207
Hemmet Tycker det är lite svårt att hitta relevant information så kollar här :) Hur går man tillväga för att bygga en klassisk veranda från...
Svar
15
· Visningar
867

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Dejtingtråden del 38
  • Black Friday
  • Vad gör vi? Del CCIV

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar