Farmen 2014

Texaz

Trådstartare
Sökt, men inte hittat någon tråd???

Är jag den enda som tittar på Farmen i år?

Har inte sett så mycket de senaste åren, men nu är jag på G, och tror att det finns NÅGRA här som tittar:D

Vad tycker ni så här långt??

Sv: Farmen 2014

Ånej, inte är du ensam om att titta på Farmen.

Än så länge är det svårt att säga så mycket innan man lärt känna deltagarna, men det kan nog bli intressant. Hoppas det finns lite fler intresanta personligheter som visar sig.

Jag kollar och än så länge har jag bara kommit fram till att jag stör mig på han asiaten och den yngsta blonda tjejen.:p

Jag gillade inte Mona direkt men tror att hon kunnat tillföra en del dramatik!!!:D

Ulrika växer i mina ögon, hon verkar smartare än vad hon framställdes som i början!

Bland killarna känner jag mig tveksam... Janne känns som att spelar att han har diverse fobier, för att vinna fördel... Övriga har jag ingen kläm på:crazy:

Jag tittar. :). Vet inte riktigt vem av tjejerna jag "gillar" mest, tycker däremot att Sandra verkar vara (framställs som) en som har lätt att gnälla och tycka lite synd om sig själv.
Mats däremot skulle jag gärna se mer av... :d :o

Åh äntligen någon som startar en tråd.

Jag tittar oxå, Mats gillar jag oxå. Sandra tycker jag lite synd om. Ulrika verkar smart. Janne är han på riktigt?

Jag följer det!

Säger som någon annan Mats tycker jag om ;) I övrigt är jag nog glad att jag inte befinner mig på farmen.

Jag kollar. Fan vad sur jag blev över att Mona åkte, hon var ju störtskön!

Skriver under på Mats annars ;) Men jag hoppas att vi får se mer av de som varit lite i skymundan framöver, ffa ett par karlar har ju knappt synts alls.

Jag tittar. Tycker att Ulrika har sjunkit som en sten i mina ögon. Fattar inte varför hon är så avundsjuk på Cornelia. Cornelia gillar jag bättre nu, hon har sköna kommentarer och skinn på näsan. De andra tjejerna verkar okej. Killarna verkar rätt okej dom med utom asiaten (Olov?) som gnäller jämt och den äldre (Janne) som är rädd för allt, speciellt kattungar. :p Jag håller på Cornelia i tvekampen. Helst hade jag skickat hem Ulrika eller Olov. Och jag är glad att jag inte är med där själv. :D

Jag tycker Janne är störtskön, så jävla tufft att ha skräck för alla djur som finns och ändå söka till farmen (om det nu inte bara är en grej).
Ulrika stör jag mig som fan på, jädra intrigmakerska och svartsjuk.
Gillar Cornelia, tycker hon är tuff. Lite omogen men skön attityd ändå.
Mats verkar oerhört vettig.

Håller ju definitivt på Cornelia i tvekampen, mest för att "störa" Ulrika.

Jag tycker det är synd att en så stor del av deltagarna är så unga. Blir inte lik skön blandning då!

jag kollar åxå på farmen.. har inte riktigt fått kläm på alla än men håller med några av er.. gillar Mats. han verkar vara bra..

å jag håller med dig rumpnissen om att de är synd att de är så pass måna "unga" deltagare.. ulrika sjönk lite i m itt tycke efter gårdagens program..

annars håller jag på cornelia i tvekampen..

kl

Hoppas på Cornelia jag också. Mest som en nagel i ögat på Ulrika. Cornelia i sig vet jag inte vad jag tycker om egentligen, ena stunden är hon ju skitvettig och i nästa en dryg unge liksom. Fast hon är lite skön när hon är dryg också, ibland iaf :p

Kul att vi fått se mer av Jonas! Och han den där djurrädda är ju lite kul. Olof kan nog bli lite rolig i längden också även om han i sig är skitjobbig.

de var en jämn tvekamp.. ska bli spännande att se vad som hände rpå gården nu när cornelia kom tillbaka.. eller vad säger ni?:P

Ja nu är hon lite ensam Ulrika ....tänk att orka vara så dryg o bara vara med en person , lite korkat o det var ju hennes fel/förtjänst att Jennifer försvann...fast Jennifer kunde gott ha fått vara kvar , o Cornelia med .

Men Jennifers armhävningar gjorde ingen nytta igår :D

Ja nog har Ulrika sjunkit....
Cornelia gillar jag, grabbarna verkar rätt ok, fast dom har ju inte synts så mycket än.

Ska bli spännande o se vem hon väljer som storbonde, bara det inte blir Ulrika igen , för då åker ju Cornelia på som förstakämpe igen ...

precis å då hade de varit skoj med cornelia haha:P är så spänd på kvällens program så de finns inte:D

Liknande trådar

Hemmet Hunden spydde nån brun sörja på den vita trasmattan inatt. Mattan får inte plats i tvättmaskinen. Finns det nått sätt att få rent den...
Svar
9
· Visningar
600
Senast: snorp
·
Samhälle Vår befolkning blir allt äldre, och friskare, vilket är väldigt roligt! Samtidigt fyller vi inte på i samma utsträckning som tidigare...
9 10 11
Svar
205
· Visningar
6 113
Senast: EZMK
·
Relationer När jag sökte hittade jag bara en jäättegammal tråd, men jag tror att jag sett att vi är några som går i bröllopstankar nu?! Vore kul...
2
Svar
21
· Visningar
2 249
Hemmet Här kanske finns någon som är kunnig på porslin, som kan hjälpa till att identifiera vad det här är för serie? Jag fick en bild skickad...
Svar
8
· Visningar
439
Senast: Krålus
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

• Tvättstugedrama