Farlig barnvagn?!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: Farlig barnvagn?!

Nja snarare inte tillverkade för svenska förhållande... Fast helt säker verkar den ju inte vara... :crazy:
Fördelen med att bära i sjal istället!! :idea: :D Skämt åsido man ska nog vara extremt nog när man köper vagn och även när man använder den...
 
Sv: Farlig barnvagn?!

med tanke på priset för nya vagnar av detta märke så tycker man ju att man borde vara ordentlig kvalité
 
Sv: Farlig barnvagn?!

Sar skrev:
med tanke på priset för nya vagnar av detta märke så tycker man ju att man borde vara ordentlig kvalité

Amen! (som i kyrkan ;) ) Har köpt deras tvillingvagn och än så länge är vi nöjda. Har dock bara kört den tom än så länge! :D

/Timsetim
 
Sv: Farlig barnvagn?!

Min (samma märke men äldre modell) har flera år och mååååånga mil och trappsläpningar på nacken, och har verkligen superkvalitet och användbarhet.

Men just de där plastlederna de satte in på 05-orna för att handtaget skulle bli mer ställbart verkar inte hålla måttet i stark kyla.

Ingen kedja är svagare än den starkaste länken. Ju mindre lull-lull, inställningsmöjligheter och "leder" på vagnen, ju stabilare.
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Övr. Barn Köpte en begagnad barnvagn, och var jättenöjd med köpet. Men sen nu idag så skulle jag lägga i ett lakan, för att boa lite. Jag har haft...
Svar
5
· Visningar
1 136
Senast: Fibusen
·
Gravid - 1år VET att det finns andra trådar om barnvagnar, men jag hittar ändå inte rätt, så testar med en ny iaf! Kraven är: Lätt ( vi bor två...
Svar
10
· Visningar
1 007
Senast: Kaching
·
Hästmänniskan Jag och en stallkompis har diskuterat det här med att ha hunden med sig i stallet efter avmaskning. Hundarna tar sig ju gärna ett litet...
Svar
4
· Visningar
1 082
Senast: Loma
·
Gravid - 1år Hej! Jag letar efter en barnvagn men det är ju ta mig fasiken omöjligt. Jag kan ingenting. Vill att det ska vara stabil nog att ha på...
4 5 6
Svar
118
· Visningar
10 411

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Lukt från kattlådan
  • Kattbilder #9
  • Valp 2024

Hästrelaterat

  • Ridskoleryttare
  • Provridning
  • Dressyrsnack 17

Omröstningar

Tillbaka
Upp