- Svar: 229
- Visningar: 19 303
Nu så är det vår.
Första vårtecknet - Bukefalos byter färger.
Nå så vad tycker vi?
Cerise känns nytt.
Första vårtecknet - Bukefalos byter färger.
Nå så vad tycker vi?
Cerise känns nytt.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Och du fattar inte att jag bara retas?
*kl*
Men nu har ni klagat för mycket igen.. Nu är ju färgerna som de var innan, trist tycker jag!
Jodå, men jag uppskattar inte att bli kallad kärring
Nämen, gav Gunnar upp nu? Nu är det ju grönt igen ju...
Hade han givit upp hade jag förstått honom. Det gnälls varje gång något händer med färgerna eller något annat. Folk är aldrig nöjda. Och jag tycker att det är bra att han testar sig fram, behöver ju inte bli ramaskri varenda eviga gång något händer.
Jag är trött på den gröna färgen, den har "alltid" funnits känns det som och det är trist. Ser fram emot lite färg på sidan nu!
Jag tycker att det är lika illa att skriva att man oroar sig för Gunnars mentala hälsa eller att han tullat på barskåpet eller vad någon skrev, bara för att han ändrar färgerna och provar sig fram, som att kalla någon kärring.....
kl*
...
Dessa färger var rätt fina ihop:
Du har helt rätt!
Jag tror man kan vänja sig vid det mesta ändå, faktiskt.
Fast det blir onekligen lite jobbigt om någon färg sticker ut och blir alldeles för skarp mot resten...
kl*
Jag tycker det gröna är fint med, men om man ska byta färg tror jag ganska ljus pastelliga färger passar bäst.
Kanske göra som vissa andra sidor, ha så man kan välja tema typ med olika färger?
Ljusrosa och grönt tycker jag var fint men det skär sig lite med den klarblå texten.
Dessa färger var rätt fina ihop: