Färger till min häst?

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Fladde
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 35
  • Visningar Visningar 2 469
Sv: Färger till min häst?

Nej, det där är inget Equalitylinetäcke...
Dom ser ut såhär:

EQ35S.jpg

Har du svart sadel ska du ha svarta skydd. Cremefärgat schabrak! Samma med lindor. Marinblå täcken.

Egt så tycker jag brunt läder är snyggast... :angel:

Din häst KAN ju ha typ alla färger, men tkr det såg lite "tråkigt" ut med blåa grejer.
Spec nu till våren/sommaren vore det väl fint med lite ljusare färger?
Jag tycker din skulle passa skitfint i beige!! På (stall)täcken, bandage & shabrak :) Likaså olivgrönt, ditt gröna shabrak va hon fin i!
Cremefärgat e oxå snyggt, har du provat grått? Typ mellan/ljusgrå?

Skydd är nog svarta snyggast eftersom du har svart sadel, men jag tror inte man skulle reagera ifall du hade bruna skydd i o f s.
Veredus m läderinsida, svarta.

Eskadron senskydd kan du ju ha grå om du har grått shabrak osv. Grått tror jag hon skulle va fin i oxå.

Blått & beige e grymt fint ihop! Likaså olivgrönt & beige!

Tack för dinna råd :bow:

Jag har faktiskt redan köpt en omgång gråa saker:)

Sen nu får det väl bli naturfärgade saker med:)

håller helt med... grått, kanske inte sån skarp grå eller vad man ska säga utan lite mer åt det beiga hållet, beige passar hon nog kanon i och sen då sån ljus skogsgrön.... såg inte alls dum ut i marinblått heller..

åh jag som älskar dom tyskrandiga yllefiltarna :love: .. ok svåra att matcha men dom är snygga ändå

Vad är det för sadel du har?
Såg trevlig ut!

Ljusa färger nu när sommaren snart är här! :banana:

Min häst är liknande i färgen, och jag har också svart sadel o träns. Creme eller grått/silver på det mesta, och ibland lite marinblått. :) Då finns det man vill ha alltid i rätt färg också.

Testa ett mörkrött shabrak oxå o matcha m mörkröda lindor.
Tror hööks har nåt, du kan ju kolla där. såg snyggt ut o skulle passa bra på en brun häst.

Ja fram för ljusa färger nu till sommaren!!

jag som är galen i vad allt blå heter säger:

BLÅTT! :banana: :banana: :banana:

Din har ju nästan samma färg som min..

Benskydd?(veredus och Eskadron?) Om du hade tabacco färgad sadel o träns skulle jag ha bruna. men annars ska du ha svarta om allt annat läder är svart.
Shabrack? Marinblått, creme.
Huvor? Marin

Liknande trådar

Utrustning Japp, då var det dags för det näst svåraste inköpet när det gäller hästar. Sadel. Jag har köpt en ung häst som både ska växa mer och...
Svar
5
· Visningar
394
Senast: Freazer
·
Utrustning Jag har en två-åring som kommer börja bli inriden mot slutet av året då hon kommer vara runt 2,5 år. Vi har ett fåtal pensionerande...
Svar
5
· Visningar
411
Senast: Emuliiaa
·
Utrustning Har en dressyrsadel jag fick med hästen när jag köpte henne. Den sitter bra på henne men jag känner jag sitter som en banan och mina ben...
Svar
14
· Visningar
862
Senast: Lisen82
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 390

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka