Färger på fux

Sv: Färger på fux

Jag använder mycket grått på min fux. Andra färger jag använder är, marinblått, svart, brunt, mörklila, vitt och grönt. All läderutrustning är svart men jag har nåt gammalt mörkbrunt träns som passar bra. Tycker man kan använda brunt läder så länge det inte är för ljust. :laugh:

jag har till min svart läder, brunt kan också vara fint till vissa. Övrig utrustning har jg i mörkgrönt, beiget och marinblått, han är jätte fin i det mesta:) här är en bild när han har beiget:
DSC00912.jpg

Jag har svart läderutrustning på min grabb, både på hopp- och dressyr. På övrig utrustning har jag bl.a. blått, beige, vitt, svart.

Här i blått:
27037188.jpg

Jag har en riktigt röd fux - Eldfux :love:

Tycker att svart och guld som är "hennes färger" är snyggast men sen kommer hon också att ha:

Marinblått, vitt och naturfärger såsom oliv, beige, brunt och grått :)

Allt läder är naturligtvis svart med mässings/guldspännen :)

Kör chokladbrunt, ljusbrunt, marinblått och en och annan grön attiralj slinker med;) Tycker jag helt klart är de snyggaste färgerna. Har nötfärgad sadel och träns i allt från new market till svart!

Då kan ju jag låna denna tråden lite grand, och passa på att fråga vad som passar till denna fux-fia? ;) Som ni ser så har hon en lite mer annorlunda fuxfärg. :D

39834_1231190579.jpg

17866_1231190778.jpg

*kl*

Jag tycker, tvärtemot alla andra tydligen, att marinblått är asfult på fuxar. Eller blått i alla nyanser.

Jag är "fux" själv och äger inte ett enda blått plagg, så det kan ju ha med det att göra.

Min lilla är djupt mörkröd fux och hon har fått ärva min förra fux saker. Allt går i brun, beige, creme och guld/ mässing. Med vissa inslag av olivgrön. :love:

kl

Alla säger att det är så fult med rött på fuxar men ser det verkligen SÅ fel ut? Tycker min kille är ganska söt i sitt :p Kanske inget man har på tävling men på träningar och så tycker jag det passar helt ok, eller vad säger ni? bu eller bä? :D

Personligen tycker jag äppelgrönt är finast på fuxar men komiskt nog har jag bara ett par gröna benskydd till min egen men andra grejer i ett antal olika färger ^^

Brunt

Beige/blå

forts

jag tycker inte att det är något fel med rött, snyggt schabrak:D Själv tycker jag om rosa men där känner jag att gränsen går för fuxar - men jag har rosa/blå benlindor:D

CAMEDIAerWallpaper.jpg

Liknande trådar

Utrustning Hej! Nu behöver jag eran hjälp! Jag har en unghäst som det är dags att välja färg på utrustningen då vi ska komma igång lite mer med...
Svar
7
· Visningar
1 334
Senast: Lillstrumpa
·
Utrustning På fredag om allt går enligt planerna så kommer min unghäst komma hem :bump: har ju redan uppsättning för 3 hästar till min äldre häst...
Svar
6
· Visningar
1 561
Senast: Eme_liie
·
Western Shit, hur ska man hitta i läderdjungeln!? :o Har hittils kört safe på min bruna häst, och har både sadel, träningsträns...
Svar
12
· Visningar
1 580
Utrustning Har inte så mycket att göra utan sitter och klurar på färg och modell på träns och lädergrimma till denna fröken. Tänkte shoppa lite...
Svar
8
· Visningar
1 334
Senast: -moa-
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka