färgade stigbyglar?? är jag ute??

Sv: färgade stigbyglar?? är jag ute??

Vill du ha ett par bara för färgen skulle jag nog köpa ett par sviktade i guld istället, kostar ca 900 kr.

IMG_9068.jpg

jag köpt mina nyss för 1800 så det låter ju som ett bra pris! om nu 1600 för ett par stigbyglar är ett bra pris :crazy: sjukt dyra egentligen :p

de är jacsons va? vill inte ha de gråa alls.. sen nu när jag googlat på dem som verkar ju folk nöjda med sina..

hehe aldrig ett bra pris om man tänker så *skrattar*.. mailade själva tillverkaren och fick de priset av henne inkl. frakt

Jag har ett par guldiga, ett par röda och ett par blå:angel: Har en guldig och en blå när jag tävlar utomlands :D hehe brukar annaras matcha till schabraket;)

Du kanske vet vars man kan köpa Jin stigbyglarna?:)

Liknande trådar

Utrustning Är det nån här som testat dessa stigbyglar eller har nått annat bra tips? Jag är ute efter typ freejump men som är säkrare än just...
Svar
7
· Visningar
491
Utrustning Hej! Jag gör ibland repgrimmor på fritiden i hopp om att en dag kunna öppna och sälja hållbara grimmor av bra kvalitet. Har lagt massvis...
Svar
5
· Visningar
596
Senast: morgaine
·
Ridning Jag har rider en 10 årig valack sedan några månader tillbaka. Han är en korsning mellan varmblod och ponny av okänd ras. Vi fick en...
Svar
3
· Visningar
1 416
Kläder & Bli fin Alltså, jag gillar inte att däringa i affärer och har blivit allt kräsnare med jag vill ha av en tröja. Nu är jag inne på jobbet eller...
Svar
0
· Visningar
432
Senast: Cattis_E
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka