• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Mini_o_góffi
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 24
  • Visningar Visningar 1 729
Sv: Färg...

domino skrev:
Det var på schbrak och lindor mm jag menade brunskala... tex nougat, beige, brun osv...
Men även grönt, vinrött, ljusblått och är snyggt! Allra snyyggast är ju vitt men det är en så opraktidk färg ;)
hahaha ja det är ju det som är problemet! men När du nämnde beige så slog det mig .. Grönt VS Beige!

:banana:

Tycker enligt min mening att gult passa svartbruna hästar. Men det ville du ju inte ha ;) Vitt är också snyggt, då syns man.

Har en liknande häst själv.

Har mörkbrunt läder, vita schabrak, marin o mörklila täcken.

Kan vara snyggt med ljusbrunt läder men gå i så fall mot den ton som mulen har.
Rödbrunt är inte fint tycker jag!

Mörkbruna hästar passar som svarta hästar i alla färger tycker jag!
Speciellt den bruna skalan, från creme till brunt! Även grönt, blått, vinrött är snyggt!

Liknande trådar

Utrustning Ja, egentligen torde det väl vara rätt så uppenbart att "alla färger passar på en skimmel". Men är det verkligen så? Som t.ex. en...
Svar
6
· Visningar
988
Senast: ameo
·
Utrustning Vet ej om liknande tråd finns men startar en :) Brunt eller svart. Vilken färg på utrustningen passar vilken häst? Alltså, vilka... 2
Svar
28
· Visningar
2 502
Senast: Speedway
·
Utrustning Får snart hem en mörkfux ponny utan tecken. Undrar nu vilken färg ni tror skulle passa bäst på täcken? Jag älskar vinrött men vet inte...
Svar
3
· Visningar
1 374
Senast: Wera
·
Äldre Eftersom jag gillar att låta mina tre barn ärva varandras kläder så har min 6 åriga dotter även de äldre sönernas kalsonger i sin lilla... 4 5 6
Svar
103
· Visningar
10 960
Senast: Vogue
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Valp 2025
  • Uppdateringstråd 31
  • Blåsljud på hjärtat